וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנועי אפריליה חוזרים לישראל

14.5.2009 / 17:25

המותג האיטלקי, אפריליה חוזר לישראל עם שישה דגמים, אחרי הפסקה ארוכה והפעם תחת ידי 'עופר אבניר'

אופנועי אפריליה חזרו לישראל. באירוע השקה מיוחד שערכה היבורנית 'עופר אבניר' בבית קסטיאל בתל-אביב, הושק לאחר הפסקה של 10 שנים המותג האיטלקי אפריליה בישראל. ליין הכלים שהגיעו לישראל בשלב ראשון כולל שישה אופנועים מסוגים שונים, ובניהם אף לא קטנוע אחד.

הייצע, כך מציין היבואן וכן נציגי היצרן, פונים לכל הפלחים באוכלוסיות הרוכבים וזה מתחיל ברפליקות המסלול, ה-RS125, ממשי באופנוע האנדורו RXV4.5, בסופרמוטו SXV5.5, בדורסודורו הספורטיבי, בפגסו 650 וכלה במנה האוטומטי.

קובי גילון, סמנכ"ל השיווק בעופר אבניר אמר כי מדובר באתגר שיווקי של המותג האיטלקי, בעיקר משום שזה לא צלח בארץ ביידי יבואנים אחרים. אך משנרכשה אפריליה על ידי פיאג'ו ב-2004, עבר המותג מהפכה של ממש ועליה משמעותית בסטנדרטים. עוד לדבריו, הכלים החדשים תומחרו באופן תחרותי לטובת החדרתם לשוק הישראלי והמשלוח הראשון, שחלקו כבר נמכר, יהווה בוחן ליכולת החדירה לשוק הישראלי.

ואלו הכלים החדשים: מבחן להם יתפרסם כאן בקרוב.

RS 125

האופנוע הראשון בחבורה, פונה אל הרוכבים הצעירים ולכאלה מבוגרים הרוצים להיכנס אל עולם אופנועי הספורט. בדומה לאופנועי ספורט גדולים יותר, ה-RS בנוי על שלדת אלומיניום קשיחה במיוחד, המתלה הקדמי מאכלס מזלג הפוך, על הבלימה אחראים דיסקים כפולים עם קאליפרים בעלי 4 בוכנות, עיצובו החיצוני דומה מאוד לזה של ה-RSV1000R החדש ולרשותו של הרוכב קיים לוח מחוונים אנלוגי ודיגיטאלי עם מחשב דרך.

המנוע השוכן בו מגיע בנפח 125 סמ"ק והוא מתאים לבעלי רשיון A2. אולם, עבור בעלי רשיון A1, יוצע גם קיט שיפורים המעלה את הספק המנוע לכדי 33 כ"ס.

מחירו של ה-RS125 עומד על 35,699 שקל.

RXV 4.5 ו-SXV 5.5

ה-RXV הוא אופנוע האנדורו החדש של אפריליה לשנת 2009. אופנוע זה מצויד במנוע V טווין ארבע פעימתי בעל סל"ד מרבי של 12,000. מערכת ניהול המנוע של ה-RXV מציעה לרוכב את האפשרות לבחור בין שני מצבי רכיבה - האחד למקסימון כוח ואחר למצבים בהם תנאי האחיזה בעייתיים.

מחירו של ה-RXV עומד על 79,865 שקל.

אחיו הכמעט תאום של ה-RXV הוא ה-SXV - אופנוע סופר מוטו החולק עמו שלדה ומכללים אחרים. גם הוא חמוש במנוע ה-V טווין החדש שלו שתי מצערות בקוטר 40 מ"מ ובמחשב ניהול מנוע המציע שתי מפות העברת כוח.

מחירו של ה-SXV עומד על 79,865 שקל, בדיוק כמו אופנוע האנדורו.

פגסו 650

במעלה הסמ"קים ישנו גם הפגסו, הדו"ש הוותיק של אפריליה - האופנוע הגדול הראשון מייצור החברה. הפגסו הוא אופנוע בעל מנוע סינגל (בוכנה ייחידה) המיועד לרכיבת כביש, שביל ותיור. בדגם שהגיע לישראל, קיבל המנוע הזרקת דלק, מצערת בקוטר 44 מ"מ, חישוקים קלים ובלמים חזקים.

מחירו של הפגסו 65,865 שקל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

דורסודורו 750

הקרם של היצע אופנועי אפריליה בישראל הוא ללא ספק הדורסודורו 750, אם לא מחשיבים כמובן את ה-RSV4 שיגיע בהזמנה אישית בלבד. זהו אופנוע סופרמוטו ספורטיבי רב שימושי המיועד לשימוש יומיומי ולרכיבת מסלול כאחד. הוע מונע על ידי מנוע V טווין בנפח 750 סמ"ק בזווית 90 מעלות עם 4 שסתומים לצילינדר וקירור מים. מנוע זה נעזר גם בניהול מנוע מתקדם בטכנולוגיית ה-Ride By Wire ומעמיד לרשות הרוכב שלושה סגנונות רכיבה בהתאם לתנאי הסביבה.

עוד מוצע בו מזלג קדמי הפוך בקוטר 43 מ"מ, בלמים קדמיים מסוג וויב עם קאליפרים רדיאליים וכן יציע מערכת ABS כאופציה.

מחירו של הדורסודורו המעוצב עומד על 85,865 שקל.

מנה 850

האפריליה מנה, הוא האופנוע האוטומטי החדש של החברה. זהו אופנוע ערום (תוצע גם גרסת GT עם מעט פריירינג) וספורטיבי, המציע תיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומיועד בעיקר למי שכבר שבע מאופנועי ספורט או למי שרוצה לעלות רמה מקטנועים חזקים. תיבת ההילוכים בו מאפשרת גם מעבר הילוכים אלקטרוני דמוי טיפטרוניק באמצעות מתג (7 הילוכים).

המנה מצויד במנוע V טווין בנפח 850 סמ"ק, מזלג קדמי הפוך בקוטר 43 מ"מ, בלמים רדיאליים ואף תא אחסון לקסדה בגודל מלא.

מחירו של המנה עומד על 89,865 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully