וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה חלקית לקופה של פיג'ו

ירון אדרי

14.7.2009 / 9:46

היצרנית מצרפת חושפת תמונות חלקיות ראשונות של מכונית הקופה RCZ בגרסתה הסדרתית. הגרמניות צריכות להתחיל לחשוש?

(צילום: יצרן)

בתערוכת פרנקפורט של 2007 הציגה פיג'ו את ה-308 RC-Z. מכונית הקונספט בעלת מרכב הקופה זכתה לביקורות נלהבות ובחברה החליטו להופכה לסדרתית עוד בטרם נחת המשבר הכלכלי. כעת, בדיוק שנתיים אחרי ולמרות כל הקשיים, חושפת פיג'ו מספר תמונות חלקיות של הגרסה הסדרתית שתוצג בתערוכת פרנקפורט בחודש ספטמבר הקרוב.

המשבר הכלכלי היה רק אחד בין מכלול קשיים שעמדו בפני פיג'ו בשנתיים האחרונות. הרצון לשמור על העיצוב החיצוני נאמן ככל שניתן למכונית הקונספט לא היה פשוט, בעיקר בשל מורכבותם של מספר אלמנטים במרכב הקופה 2+2 שאינם ניתנים לייצור סדרתי המוני באמצעים הקיימים כיום. "עשינו מאמץ עילאי" אומרים בפיג'ו. עוד מבטיחים בחברה כי איכות המכונית גבוהה מאוד. פרטים על יחידות הכוח לא נמסרו, אך סביר כי מנוע ה-1.6 ל' טורבו המשותף לב.מ.וו יהיה אחד מהן.

בכדי לייחד את ה-RCZ משאר דגמיה, בפיג'ו החליטו להשמיט את הסימול הנומרי למרות שבתחילה היא הוצגה לצד הספרות 308. זו המכונית הראשונה מבית היצרנית הצרפתית שלא תעשה שימוש בסימול המסורתי, מה שרומז על תחילת יישום תוכנית 'CAP 2010' - האסטרטגיה החדשה של פיג'ו להפוך ליצרנית פרימיום. האם אודי על הכוונת?

חשיפתה המלאה של ה-RCZ תהיה כאמור בתערוכת פרנקפורט בעוד חודשיים ושיווקה צפוי להתחיל באביב של 2010. מחברת 'דוד לובינסקי' יבואנית פיג'ו לישראל, נמסר כי האפשרות להביאה אלינו תיבחן.

פיג'ו RCZ. אתר יצרן
פיג'ו RCZ/אתר יצרן
פיג'ו RCZ. אתר יצרן
פיג'ו RCZ/אתר יצרן
פיג'ו RCZ. אתר יצרן
פיג'ו RCZ/אתר יצרן
פיג'ו RCZ. אתר יצרן
פיג'ו RCZ/אתר יצרן
פיג'ו RCZ. אתר יצרן
פיג'ו RCZ/אתר יצרן
פיג'ו 308 RCZ קונספט. אתר יצרן
פיג'ו 308 RCZ קונספט/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully