וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך רישיון כשהרכב גנוב?

ירון אדרי

19.6.2011 / 11:45

בן 46 מעכו נתפס נוהג שיכור, בלי רישיון, ברכב גנוב בו רכשו גנוב. נהג מטמרה נתפס מדבר בנייד ובמקום דו"ח הוא נעצר לאחר שקרא לאחיו לעזור לו לתקוף את השוטרים

רישיון הנהיגה של מעל ל-80 נהגים נשלל בסוף השבוע האחרון וכ-50 כלי רכב הושבתו לתקופה של 30 ימים בגין עבירות תנועה חמורות, כך בנתונים שמפרסם היום (ראשון) אגף התנועה של משטרת ישראל. כפי שדיווחנו לכם ביום חמיש האחרון כאן בוואלה! רכב, הורה אגף התנועה על הגברת פעילות האכיפה בכבישי ישראל במהלך סוף השבוע האחרון ובסופי השבוע הקרובים. שוטרי התנועה פעלו באופן גלוי וסמוי לאורך צירי תנועה בינעירוניים ובתחומי הערים והתמקדו בעבירות של נהיגה בשכרות, מהירות וביריונות כביש.

בין האירועים החריגים בסוף השבוע האחרון, בערב יום שישי תפסו שוטרי מתנ"א עמקים בצומת כנרת נהג בן 46 מעכו כשהוא שיכור. בבדיקה במסוף המשטרתי נמצא כי מעולם לא הוציא רישיון נהיגה וכי הוא דרוש לחקירה במספר יחידות משטרה. הסיבות להיותו מבוקש התבררו מייד - הרכב בו נהג נגנב מספר שעות קודם לכן מטבריה ובחיפוש שערכו מצאו השוטרים רכוש גנוב. הנהג נעצר ונכלא.

בפעילות של סיירת האופנועים מתנ"א צפון נעצר על כביש 70 נהג בן 27 לרישום דוח בגין שימוש במכשיר נייד בזמן נהיגה. הנהג שלא ראה זאת בעין יפה, החל לגדף השוטרים ולבעוט בניידת וכאשר נאמר לו שהוא מעוכב נכנס לרכבו ונמלט. הוא נעצר סמוך לטמרה כשלפתע הגיעו שני אחיו לסייע לו והחלו אף הם לתקוף את השוטרים. שלושתם נעצרו לבסוף והועברו להמשך טיפול לחקירות במישור הפלילי.

משטרת התנועה הארצית שרון שלוחת עמק חפר לכדה נערה בת 17 תושבת בקעה אל גרביה כשהיא נוהגת באזור התעשייה של עמק חפר. לנהגת הצעירה התברר כלל אין רישיון נהיגה, אלא שלטענתה זו בדיוק הסיבה לשמה היא הגיעה למקום. לדבריה, היא וחברה בן ה-25 שישב לצידה חיפשו מקום שקט כדי לתרגל נהיגה ולחזק את ביטחונה העצמי. עוד התברר שהחבר פרט לכך שאינו מורה נהיגה, מזה שנתיים שרישיון הנהיגה שלו אינו בתוקף. השניים יקבלו זימון לדין בעוד שרכבם הושבת לחודש ימים.

משטרת התנועה הארצית תל אביב עצרה אמש על כביש 44 סמוך לאזור נהג חדש מאזור המרכז כבן 19 נוהג במהירות של 169 קמ"ש בקטע בו המהירות המרבית המותרת הינה 70 קמ"ש. הנהג ציין להגנתו כי מיהר הביתה ולא שם לב למהירות. רישיונו נפסל במקום לתקופה בת חודש ימים ובהמשך יזומן לדין.

"מדובר בתפישת הפעלה חדשה, אשר גובשה באגף התנועה על פי ניתוח מגמות בתחום התנועה, לרבות רמת הנסועה, היקף האכיפה והתאונות וזו תורגמה לפעילות ממוקדת לשם הצלת חיים המשלבת את כלל הכוחות הרלוונטיים ובכלל זה שוטרי ומתנדבי מערך התנועה בערים ובמתנ"א, בלשי היחידה המרכזית של אגף התנועה, יחידת המסוקים של אגף המבצעים ורוכבי האופנועים הנמנים כל סיירות מתנ"א הפרוסות ברחבי הארץ", כך מוסר לוואלה! רכב דובר אגף התנועה רפ"ק יגאל הבשור. כאמור, פעילות האכיפה המוגברת תימשך גם בסופי השבוע הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully