וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפיניטי 7 בום

ירון אדרי

11.7.2011 / 13:19

חטיבת היוקרה של ניסאן חושפת תמונת טיזר ראשונה של אינפיניטי JX, קרוסאובר ספורטיבי עם שבעה מושבים. בכורה בחודש הבא

אחרי רמיזות שהוצגו במסגרת קונספטואלית בתערוכת ניו יורק מוקדם יותר השנה, מתחילה כעת אינפיניטי לחשוף אט אט את ה-JX החדש שלה בסדרת טיזרים. ממה שידוע לנו עד כה, מדובר ברכב קרוסאובר חדש למותג היוקרה של ניסאן, המציע מקום לשבעה נוסעים, מנוע V6 ושלל מערכות מתוחכמות. באינפיניטי בונים את כל מסע היחצנות לדגם החדש סביב הספרה 7, כך שיש משמעות מדוע הוא נחשף דווקא בחודש יולי.

אינפיניטי JX. אתר יצרן
מסע יחסי ציבור סביב הספרה 7. אינפיניטי JX בתמונה חלקית/אתר יצרן

אינפיניטי טוענת כי ה-JX משלים עבור משפחות את אפשרויות הבחירה במוביל נוסעים יוקרתי לו שבעה מקומות. זה לא שאין כמותו, פשוט אין הרבה דגמים כאלה כך הם אומרים ובעיקר כשמוסיפים לו את הדימוי הספורטיבי של המותג. אמנם מתמונת הטיזר קשה לדעת כיצד הוא ייראה, אך סביר כי ימשיך את קו העיצוב העכשווי בדומה ל-FX.

סדרת הטיזרים ל-JX תכלול שבעה שלבים בהם תחשפנה עוד תמונות, אחת בכל שבוע. כנהוג כיום, אינפיניטי תעשה זאת בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה בליווי אפשרות לזכות בכרטיס זוגי לתערוכת היוקרה של פבל ביץ' שם יחשף הקרוסאובר ב-18 באוגוסט. אלא שגם הוא יהיה עדיין בזהות מעט רעיונית בעוד הגרסה הסדרתית המיועדת לייצור ושיווק באביב 2012 תיחשף בתערוכת לוס אנג'לס בחודש נובמבר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully