וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאג'ו MP3 Yourban נחת בישראל

שי ארז

13.7.2011 / 8:53

חברת עופר אבניר יבואנית פיאג'ו לישראל הודיעה על תחילת שיווק קטנוע ה-MP3 Yourban העירוני. החל מ-39 אלף שקלים

חברת עופר אבניר יבואנית פיאג'ו לישראל השיקה אמש (שלישי) את קטנוע ה-MP3 Yourban. הקטנוע החדש הוא החוליה החדשה בשושלת קטנועי השלושה גלגלים שנולדה בשנת 2006 כשהפעם מדובר בגרסה עירונית ומכאן משמעות משחק המילים בשם (העירוני שלך). את ה-MP3 Yourban פגשנו מוקדם יותר השנה במסגרת השקתו.

MP3 החדש מגיע כמובן באותה תצורת שני גלגלים מלפנים ואחד מאחור ובשתי גרסאות מנוע – 300 סמ"ק עם 22.4 כוחות סוס ו-125 סמ"ק בהספק של 15 כ"ס. הדגמים החדשים קוצרו בהשוואה לדגמים הקודמים כדי להתאימם לתנועה העירונית הצפופה כאשר הדגם החדש קצר ב-50 מ"מ וקל ב-15 ק"ג מאחיו הגדול ויחד עם זאת, שופר מרווח הרגליים. לטובת הדיאטה שעבר הכלי נעלם תא המטען האחורי למשל כמו גם מערכת נעילת המזלג הקדמי, מנגנון הנסיעה לאחור הקיים בדגמי ההיבריד וכו', הכל כאמור כדי להפוך אותו לזריז ומתאים יותר לתנועה העירונית עם קריצה גם לפלח השוק של הקהל הנשי.

ה-MP3 נחשב ללהיט בעיקר בערים הגדולות של מערב אירופה ובשנת 2010 נמכרו מעל ל-80 אלף יחידות ממנו. יתרון נוסף של הכלי הנחשב לקטנוע בעל רמת בטיחות גבוהה ביותר הודות למערכת הגלגלים הקדמית, הוא גרסת ה-LT שמאפשרת במדינות רבות באירופה לרכב עליו ללא צורך ברישיון לאופנוע הודות לרוחבו. בארץ ישווק ה-MP3 Yourban במחיר של 39 אלף שקלים לגרסת ה-125 סמ"ק ו-44 אלף שקלים שקלים לדגם ה-300 סמ"ק, זול בכעשרה אחוזים ממחירי הדגמים הקודמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully