וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדים: נתפס על 203 קמ"ש ונשלח למעצר

ירון אדרי

15.7.2011 / 11:25

נהג תושב רמת גן שנתפס נוהג במהירות של 203 קמ"ש כשבדמו אלכוהול ברמה גבוהה מהמותר בחוק נשלח למעצר. המשטרה תבקש להשאירו עצור עד תום ההליכים

אגף התנועה של משטרת ישראל ממשיך להחמיר את יחסו לנהגים שעוברים על החוק. אמש (חמישי) עצרו שוטרי משטרת התנועה הארצית סמוך ליקנעם נהג שנסע במהירות של 203 קמ"ש, בקטע כביש בו המהירות המותרת הינה 90 קמ"ש. בנוסף, בבדיקת מכשיר 'ינשוף' נמצא בדמו אלכוהול ברמה גבוהה מהמותר בחוק.

הנהג, בן 37 תושב רמת גן, השיב להגנתו כי הוא "ממהר לדייט עם בחורה בתל אביב". אלא שהשוטרים במקום החליטו להחמיר איתו ושלחו אותו למעצר, והיום הוא יובא בפני שופט בבית משפט השלום בחדרה. במשטרה מוסרים כי יבקשו להשאירו במעצר עד תום ההליכים נגדו, לאור היותו מסוכן לציבור כך לדבריהם.

המקרה הנדון מציג עלייה מדרגה נוספת במדיניות האכיפה של אגף התנועה כנגד נהגים שלדבריהם מסכנים את שלום הציבור. בחודש שעבר נקבע תקדים כאשר נהג שנתפס נוהג במהירות של 202 קמ"ש נשלח למעצר בית. אמש חשף אגף התנועה את יחידת האופנועים הסמויים שלו שתצטרף אף היא למאבק בעברייני התנועה.

דובר אגף התנועה רפ"ק יגאל הבשור מוסר למערכת וואלה! רכב כי "מדיניות האכיפה והתביעה כנגד נהגים מסוכנים תתנהל באפס סלחנות ואלה שייתפסו ימצאו עצמם מאחרי סורג ובריח על מנת שנוכל להציל חיים". נזכיר כי מידי סוף שבוע מתנהלת אכיפה מוגברת המתמקדת בעבירות של נהיגה בשכרות, מהירות וביריונות כביש, ובשבועות האחרונים נשלולו רישיונות הנהיגה של מאות נהגים ורכביהם הוחרם לתקופה של 30 ימים ויותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully