וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדים: נתפס על 202 קמ"ש ונשלח למעצר בית

ירון אדרי

23.6.2011 / 20:40

בית משפט השלום בחיפה שלח אזרח צרפתי למעצר בית עם אזיק אלקטרוני לאחר שנתפס נוהג במהירות של 202 קמ"ש. "מכונת מוות"

בהחלטה תקדימית שלח היום (חמישי) בית משפט השלום בחיפה למעצר בית נהג שנתפס נוהג במהירות של 202 קמ"ש. הנהג, אזרח צרפתי בעל ת"ז ישראלית המתגורר בהרצליה פיתוח, נתפס אמש על ידי משטרת התנועה הארצית זבולון סמוך לצומת התשבי בקטע בו המהירות המרבית המותרת הינה 90 קמ"ש. לדברי השוטרים, מכשיר הדבורה באמצעותו נקלטה המהירות קלט את מכונית המרצדס של הנהג על 210 קמ"ש, וננעל לצורך עצירתו על 202 קמ"ש.

כאמור, הנהג הובא היום בהליך שיפוט מהיר לעמוד בפני השופט שלמה בנג'ו. בצעד חריג נפסק כנגדו כי ישהה במעצר בית ביבתו של אביו באיזוק אלקטרוני עד תום ההליכים, וכי יערכו לו ביקורי פתע על ידי שוטרים. עוד נפסקה הפקדה כספית של 70 אלף שקלים וערבות עצמית וצד שלישי על סך 100 אלף שקלים. כמו כן, הוצא כנגדו צו עיכוב יציאה מהארץ ודרכונו הופקד בשל חשש התביעה כי ימלט לצרפת. רישיונו נשלל גם כן לתקופה זו.

"רכב הנע במהירות כזו, הוא מכונת מוות", כך כתב השופט בהחלטתו. "במקרה של היווצרותו של סיכון כלשהו בכביש, לא יכול הרכב להעצר, והקטל של חפים מפשע הוא ודאי".

כמו בשבוע שעבר, גם במהלך סוף השבוע הקרוב תגביר משטרת התנועה את פעילות האכיפה בכבישי ישראל. בסוף השבוע האחרון נשללו עשרות רישיונות והושבתו עשרות כלי רכב בשל עבירות של נהיגה בשכרות, מהירות מופרזת ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully