וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג מונית הפקיע מחיר ויאבד את רישיון הנהיגה

ירון אדרי

25.7.2011 / 16:10

שלילת רישיון נהיגה ל-11 חודשים וקנס של 300 שקלים נגזרו על נהג מונית שהפקיע מחיר בנסיעה מתל אביב לרחובות

בית משפט השלום בראשון לציון פסל ל-11 חודשים רישיון נהיגה של נהג מונית שהפקיע מחיר. בכתב האישום נרשם כי הנהג, תושב בת ים, הסיע תייר ממלון רנסנט בתל אביב לפארק תעשיות המדע ברחובות מבלי שהפעיל מונה ובתום הנסיעה גבה 150 שקלים בעוד שהמחיר המרבי לנסיעה זו עומד על 104 שקלים.

לאור המקרה, הגיש התייר תלונה למשרד התחבורה שפתח בחקירת האירוע, בסופה הוחלט להעמידו לדין. סגן נשיא בית משפט השלום בראשון לציון אברהם הימן גזר עליו את העונש המחמיר ובנוסף קנס אותו ב-300 שקלים. כמו כן, הנהג חתם על התחייבות בסך 10,000 שקלים להימנע מלעבור עבירה דומה במשך שלוש שנים.

"הפקעת מחיר היא עבירה חמורה ביותר, נוסף לעבירה של אי הפעלת מונה. הסנקציה ההולמת היא קנס גבוה ביותר אלא שלפנים משורת הדין ותוך התחשבות במצבו הכלכלי של הנאשם אני גוזר על הנהג קנס מתון ובמקביל אפסול את רישיונו למונית", כך כתב בפסק הדין השופט הימן.

לאחרונה חוייבו שני נהגי מוניות בשני מקרים שונים לפצות נוסעים עיוורים. במקרה אחד שאירע באשדוד כינה נהג מונית נוסעת "מפגרת ומטומטמת" ובמקרה השני שאירע בירושלים סירב נהג מונית להסיע זוג עיוורים מלווים בכלב נחייה. בשני המקרים חוייבו הנהגים בקנס של 4,000 שקלים ובהתחייבות של אלפי שקלים למניעת הישנות המקרה בעתיד.


חדשות וואלה! רכב

וואלה! רכב אצלכם גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully