וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה CR-V: הצצה ראשונה לדור הבא

הונדה חושפת גרסת קונספט ליורש רכב הפנאי CR-V שיושק באירופה בשנה הבאה. יצוייד בממדים גדולים ומנועים חסכוניים מבעבר

ההמתנה הסתיימה. ארבע שנים אחרי הדור הרביעי בסדרה, שנה אחרי מתיחת פנים (ו-15 שנים מאז היווסדו), הונדה חושפת קדימון ראשון ליורש ה-CR-V, מכלי הרכב הנמכרים ביותר ביצרנית היפנית בעשור האחרון. הגרסה הרעיונית בתמונה קרובה מאוד למהדורת הייצור הסופית, ולדברי החברה תזכה לבכורה בתערוכת הרכב האמריקנית של קליפורניה בספטמבר הקרוב. את אירופה היא תבקר במועד מאוחר יותר במסגרת תערוכת ז'נבה.

הונדה CR-V קונספט 2011. אתר יצרן
הונדה CR-V קונספט 2011/אתר יצרן

הונדה תבסס את ה-CR-V על פלטפורמה חדשה אותה היא תחלוק עם סיוויק 2012, תבנית שתעניק מרחבים עשירים יותר לנוסעים. מסתמן גם כי רמות הגימור והמפרט תהיינה גבוהות יותר מכפי שהיו (כולל תכונות בטיחות משודרגות). פרט לממדים מעודכנים, ניתן להבחין שהדמיון בין הדור הבא ליוצא לא נסדק, אולם שפת העיצוב עוברת מקווים מעוגלים לתוקפניים, בייחוד בחלק הקדמי ובמותניים. החלק האחורי נותר די דומה לדברם, למעט קצת שינויים, ובתוך כך רומזים בהונדה על מרחבי מחייה מוגדלים, בפרט באיזור תא המטען.

מערכת ההינע של ה-CR-V טרם נחשפה בשלב זה. על פי דיווחים בכלי התקשורת בבריטניה היא תצויד בשני מנועים עיקריים שימשיכו מסורת קיימת: יחידת 2.0 ל' בנזין אטמוספרית המפיקה קצת מעל 150 כ"ס ומקבילה לוגמת סולר בעלת הספק זהה. עד כה הסתייעה הונדה בתיבות ידניות חמישה הילוכים וכן אוטומטיות להן ששה יחסי העברה. עוד עולה כי יחול שיפור קל בצריכת הדלק, אולם הנתונים הרשמיים כאמור עדיין אינם ידועים.

כפי שצויין מדובר בגרסת קונספט ל-CR-V כאשר מכונית קרובה יותר לייצור עבור יבשת אירופה, תוצג בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ 2012. מחברת מאיר יבואני הונדה לישראל נמסר למערכת וואלה! רכב כי אלינו יגיע רכב הפנאי בעוד כשנה וחצי, לקראת סוף שנת 2013.


עוד על הונדה בוואלה! רכב

וואלה! רכב אצלכם גם בפייסבוק

יש לכם מה לומר? כנסו לפורום וואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully