וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביבי לא רוצה להוזיל את המס על הדלק

צבי זרחיה

27.7.2011 / 15:54

הכנסת דחתה הצעת חוק להגבלת המס על הדלק ל-30 אחוזים אשר הייתה מוזילה מחירו משמעותית. ראש הממשלה ושר האוצר הצביעו נגד

מליאת הכנסת דחתה בצהריים הצעת חוק אשר נועדה להגביל את שיעור המס על הדלק ל-30 אחוזים. הצעת החוק הוגשה על ידי ח"כ יואל חסון (קדימה), וקבעה עוד שהעלאת שיעור המס מעבר ל-30 אחוזים תחייב אישור של ועדת הכספים.

30 ח"כים הצביעו בעד הצעת החוק, מול 43 שהתנגדו. ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר יובל שטייניץ נמנו עם המתנגדים. באוצר העריכו את עלותה של הצעת החוק בכ-7-8 מיליארד שקלים בשנה.

"מחירי הדלק יעלו פעם נוספת בתחילת אוגוסט, ואז תעמדו אל מול מחאה ציבורית גוברת ומוצדקת נגד הממשלה הכי אנטי-חברתית שהיתה במדינה", אמר חסון בדיון. "הממשלה לא מבינה שום דבר חוץ מכוח, והכוח יגבר ברחוב עד שאתם תלכו הביתה".

"הליכוד הוא מפלגה שפעם היתה מפלגה חברתית, והפכה כלי שרת בידי בנימין נתניהו - האדם הכי אנטי חברתי. כולכם משרתיו וכולכם תהיו קורבנותיו הפוליטיים", הוסיף חסון.

סגן שר האוצר ח"כ יצחק כהן (ש"ס), שעלה אחרי חסון לדוכן הנואמים במליאה, הבהיר כי הממשלה מתנגדת להצעת החוק. "הדברים שלך לא ראויים לתגובה. זו אותה הקשקשת כרגיל. אתה קשקשן וברברן עלוב כזה קטן". בתגובה קרא חסון לעברו, "בושה, תחזור בך. אתם תרסקו את הציבור".

דובר קדימה אמר בתגובה: "שבוע אחר שבוע קואליצית נתניהו יורקת בפניו של מעמד הביניים. ממסיבות העיתונאים הבומבסטיות של נתניהו נותרה רק הצבעתו נגד הגבלת המס על הדלק והצבעתו נגד דיור בר השגה. נתניהו מוכיח לציבור שלמילתו אין שום ערך, ושהוא לא סופר את המפגינים ברחובות. לציבור נמאס מקואליצית נתניהו. נתניהו ושריו כבדים על הציבור".


הדלק יתייקר שוב ב-1 באוגוסט

וואלה! רכב אצלכם גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully