וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו טווינגו חושפת פנים מחודשות

רנו טווינגו המחודשת נחשפת לקראת הצגתה בתערוכת פרנקפורט, משלבת מאפיינים משפת העיצוב המתבשלת של המותג הצרפתי. לא אצלנו, כנראה

רנו, יצרנית המכוניות מצרפת, מפיצה תמונה ראשונה למתיחת הפנים של טווינגו, מכונית המיני העירונית הפופולרית באירופה, שביקרה אצלנו לתקופה קצרצרה בשנות ה-90 ומאז נעלמו עקבותיה. הגרסה הסדרתית תזכה לבכורה רשמית בתערוכת פרנקפורט, במסגרתה תשיק רנו את שפת העיצוב החדשה שתתעצב במהלך 2012. לפי שעה, הטווינגו תעמיד יורשת חדשה כשנה לאחר מכן, ותבוסס על פלטפורמה מתוכננת מקצה לקצה תחת השותפות החדשה עם סמארט.

יחד עם רכב הקונספט פרנדזי שנחשף לאחרונה, משווה רנו לטווינגו מתוחת האיברים הופעה פחות קיצונית, ומעוגלת יותר מכפי שיושם בדור הנוכחי. שינויים בולטים בחזית ניתן לראות בשפה התחתונה, בבתי התאורה הקצרים (והפחות נאים, אם לשפוט לפי התמונה המאויירת) וכן פגושים קצרים ופחות תפוחים בדפנות מלפנים ומאחור. קשה לומר שהיא מובדלת באופן משמעותי ממכוניות מיני החולקות איתה מקום (מה למשל הדמיון לפיאט 500?). יחד עם כך, יש לשער שרנו ישלפו כמה הפתעות בגרסה הרשמית.

רנו טווינגו יוצרה לראשונה ב-1992 ותוכננה על ידי המעצב פטריק לה קווימה. היא שווקה עם מנוע ארבעה צילינדרים בהספקים שנעו בין 55 ל-75 כ"ס, בשילוב עם תיבות חצי אוטומטיות. הדור השני הופיע ב-2007 ואיתו גם גרסת ספורט חמה באחריות חטיבת רנו ספורט, עם תפוקה מרשימה של 133 כ"ס. קרסו יבואנית רנו לישראל לא משווקת את טווינגו אצלנו, ותשובתה לסגמנט מכוניות המיני היא קליאו 1.2 ל' במחיר של 70 אלף שקלים אותה נבחן בקרוב. ובכל זאת, היינו שמחים לראות גם את טווינגו על כבישי ארצנו.

בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק

עוד חדשות והרבה עדכונים בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully