וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברייני תנועה נשלחו לכלא

ירון אדרי

7.8.2011 / 10:49

עשרות נהגים נתפסו שיכורים במהלך סוף השבוע האחרון ועשרות אחרים נעצרו בשל עבירות תנועה מסוכנות. חלקם גם נכלא

סוף שבוע פרוע בכבישים. מעל ל-80 נהגים שיכורים הורדו מהכבישים בימים האחרונים, זאת במהלך פעילות אכיפה מוגברת של אגף התנועה במשטרת ישראל. רישיון הנהיגה שלהם נשלל לתקופה של 30 ימים ורכבם הושבת לתקופה דומה. בנוסף, רישיונות נהיגה של כ-100 נהגים נוספים נשללו בשל עבירות תנועה מסוכנות, כאשר בחלק מהמקרים נהגים אף נעצרו ונכלאו.

המקרה החריג ביותר שנרשם בסוף השבוע הוא של נהג אשר נתפס על ידי משטרת התנועה הארצית סמוך לצומת גינתון. הנהג, גבר בן 35 מהעיר רמלה, נתפס נוהג למרות היותו בשלילה וקצין המשטרה החליט להשבית רכבו במקום ולזמנו לדין. אלא שגם זה לא הרתיע את הנהג שכעבור חצי שעה נתפס שוב באותו הצומת על ידי אותה היחידה כשהפעם הוא נוהג ברכב אחר. לאור זאת, נעצר הנהג ונכלא.

במקרה חריג אחר, נתפס נהג כשבדמו אלכוהול ברמה הגבוהה כפי 6 מהמותר (1,245 מיקרוגרם). הנהג עלה על רכבו בדרום תל אביב ונעצר מייד אחר כך לאחר שבלשי היחידה המרכזית של אגף התנועה עקבו אחריו, זאת בעקבות מידע מוקדם שקיבלו. בתום חקירתו נשלח הנהג למעצר בית של חמישה ימים ובכוונת תביעות התעבורה במחוז תל אביב לבקש מבית המשפט להורות על מעצר ופסילת רישיון עד תום ההליכים, בנוסף על העמדה לדין בגין עצם עבירת הנהיגה בשכרות.

נהג בן 26 מקרית גת עוכב לחקירה ואחיו בן ה-21 נכלא על ידי משטרת התנועה הארצית אילת. השניים נקלטו נוסעים במהירות של 147 קמ"ש על כביש הערבה לכיוון דרום, וכשהתבקשו לעצור הבחינו השוטרים בחפץ שנזרק מחלון הרכב והתגלה ככלי לעישון סמים. בחיפוש שערכו השוטרים גילו על גופו של האח הצעיר חשיש, ובעקבות זאת הוא נכלא. בשל עבירת המהירות, רישיונו של הנהג שהינו נהג חדש נפסל מיידית לחודש ימים ונלקחה ממנו דגימת שתן כדי לבחון האם נהג תחת השפעת סמים.

במקרה אחר, רוכב אופנוע בן 23 תושב נתניה נעצר על ידי שוטרי הסיירת הארצית של אגף התנועה לאחר מרדף. הרוכב נכלא לאחר שהתגלה כי גנב את הכלי עליו רכב מוקדם יותר באותו היום. זאת ועוד, הרוכב טען שאין ברשותו מסמכים ובבדיקת מסוף התגלה כי כלל אין ברשותו רישיון נהיגה.

בשבועות האחרונים הגביר אגף התנועה את פעילות האכיפה בסופי השבוע, בעיקר כנגד נהגים הנוהגים תחת השפע אלכוהול. עוד לאחרונה נרשמו מספר מקרים בהם נשלחו נהגים למעצר בית או נכלאו בשל עבירות חריגות ומסוכנות בהן נתפסו. דובר אגף התנועה רפ"ק יגאל הבשור מוסר למערכת וואלה! רכב כי "מדובר בפעילות מצילה חיים, המשלבת מודיעין מסכל איכותי, שיתוף פעולה פורה בין יחידות ופעילות מבצעית מדוייקת המונע תאונות דרכים קשות ואף קטלניות".

בהמשך לכך, משרד התחבורה מדווח כי בשבועיים האחרונים הפקידו כ-2,500 נהגים את רישיונם, לאחר שזה נשלל מהם. זאת כחלק ממבצע מיוחד שיזם שר התחבורה ישראל כץ במהלכו נעשו פניות לכ-13 אלף נהגים פסולים שלא הפקידו את רישיון הנהיגה כנדרש בחוק. עוד בשבועות האחרונים נעצרו כ-300 נהגים פסולים לאחר שנתפסו נוהגים, בינהם שלושה נהגים שרישיונם נפסל לצמיתות.


חדשות וואלה! רכב

וואלה! רכב אצלכם גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully