וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס GS החדשה חושפת פנים

ירון אדרי

8.8.2011 / 12:04

הדור הרביעי של מכונית הסלון לקסוס GS יחשף בעוד שבוע בתערוכת פבל ביץ' בארה"ב. בינתיים חושפת היצרנית תמונת חזית מעורפלת

לקסוס ממשיכה לחשוף אט אט את מכונית הסלון החדשה שלה GS. אחרי מכונית הקונספט LF-Gh שנחשפה מוקדם יותר השנה בתערוכת ניו יורק, ורגע לפני החשיפה המלאה בתערוכת פבל ביץ' בארה"ב, היא מפרסמת תמונת טיזר של חזית הדור הרביעי שמיועד להתחרות במרצדס E קלאס, ב.מ.וו סדרה 5 ואחרות.

ה-GS כפי שהיא מצטיירת מבעד לתמונה המעורפלת, שומרת על החזית המובחנת שהוצגה בקונספט עד כמה שאפשר להתרשם. בעיקר בולט הגריל המודגש שנרמז כי יפאר את כל דגמי לקסוס הבאים, ויחד עימו גם גופי התאורה עם נורות הלד בתחתית ומכסה המנוע הקמור נשארו. מנגד, לקסוס ויתרה על הפגוש התפוח של הקונספט לטובת מראה סטנדרטי וקל יותר לעיכול.

פרט לכך, קשה להתרשם משאר העיצוב של הדגם הסדרתי. אלא שלאור העבודה כי החריג במכונית הקונספט היה הטל הפנים בעוד ששאר דפנותיה הציגו חידוש אך לא זעזוע, סביר כי היא תישאר די דומה ל-LF-Gh. טוב או לא? כל אחד יחליט לפי טעמו האישי.

לקסוס מעידים כי הדור הרביעי ל-GS מחדש את הדגם בכל סעיף ולא רק בעיצוב. בשלב זה אין ממש מידע על תא הנוסעים או רמות המפרט והאיכות, אך היפנים כן מעניקים הבטחות לרוב. "רוכשי מכוניות סלון יוקרתיות רוצים לקבל חווית נהיגה, סטייל שמצהיר על בעליו ותא נוסעים מרווח. עם הדור החדש של GS אנחנו מעניקים להם את זה, ואפילו יותר". כעת נותר להמתין קודם כל לחשיפתה ב-18 באגוסט בפבל ביץ' ואחר כך לפגישה עימה פנים אל פנים.


עוד על לקסוס בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

יש לכם מה לומר? כנסו לפורום וואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully