וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי סוויפט בבגדי ספורט

ירון אדרי

11.8.2011 / 8:51

סוזוקי תשיק במסגרת תערוכת פרנקפורט את גרסת הספורט של הסופרמיני סוויפט מצויידת ב-135 כ"ס. אולי הפעם היא תגיע לישראל?

סוזוקי סוויפט הצליחה מאוד בישראל, אבל גם זה לא שכנע את היבואנית חברת מכשירי תנועה להביא אלינו גם את הדגם הספורטיבי. כעת חושפת היצרנית את הדור החדש של סוויפט ספורט, שאולי ישנה קצת את תפישת היבואנית. הופעת בכורה שלו תיערך במסגרת תערוכת פרנקפורט.

כמו מכוניות רבות אחרות גם סוויפט ספורט החלה חייה כמכונית קונספט. היא הוצגה בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ האחרון תחת השם S קונספט חמושה בעיצוב בולט לעין, כנף אחורית ודיפיוזר זועם, שרמזו פחות או יותר על העתיד לבוא. הדגם הסדרתי שנחשף כעת מציע אמנם פחות דאווין, אך שומר על מספר אלמנטים מהגרסה הרעיונית.

סוזוקי סוויפט מקבלת מנוע 1.6 ל' שהותאם במיוחד בשבילה ולו 135 כ"ס ב-6,900 סל"ד ו-16.3 קג"מ ב-4,400 סל"ד. אל תצפו לקבל סופרמיני רותחת סטייל רנו קליאו RS, אבל בהחלט יש לה את התבלינים הנחוצים כדי להפיג במקצת את השעמום. היא מקבלת תיבה ידנית חדשה עם שישה יחסי העברה, המתלים כוילו לשימוש ספורטיבי (מתלה אחורי תוכנן מחדש) והשלדה הוקשחה גם כן.

כאמור, העיצוב פחות קיצוני ממכונית הקונספט ונעדר כל האלמנטים האווירודינמיים שהוזכרו לעיל. מלפנים הוא דווקא די נותר נאמן למקור עם פגוש ספורטיבי ושבכת גריל במבנה חלת דבש. בצידי המרכב נוספו חצאיות ומאחור ספוילר צנוע בקצה הגג. סוזוקי מצהירה כי גם תא הנוסעים טופל בהתאם אולם טרם פורסמה תמונה רשמית שלו. מה שכן נמסר הוא כי מפרט הבטיחות יכלול שבע כריות אוויר נוסף על כל הבקרות והמערכות האלקטרוניות.

סוזוקי סוויפט ספורט תוצג כאמור במלוא הדרה באופן רשמי בתערוכת פרנקפורט שתפתח ב-15 בספטמבר לקהל הרחב (לאחר יומיים בהם תהיה פתוחה לעיתונאים). מהיבואנית מכשירי תנועה נמסר למערכת וואלה! רכב כי טרם התקבלה החלטה בעניין יבוא דגם זה לישראל לצידה של סוויפט הרגילה.


עוד על סוזוקי בוואלה! רכב

בואו לדבר על סוזוקי בפורום וואלה! רכב

ממשיכים לדבר על זה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully