וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגים מסוממים פסולי רישיון נתפסו נוהגים

ירון אדרי

11.8.2011 / 14:02

פעילות של אגף התנועה במשטרת ישראל הביאה למעצרם של שני נהגים, פסולי רישיון נהיגה, שנהגו תחת השפעת סמים

אגף התנועה במשטרת ישראל הביא למעצרו וכליאתו של רוכב אופנוע בן 23 שנתפס בעודו תחת השפעת סמים. סיירת האופנועים של האגף ביצעה הבוקר (חמישי) פעילות אכיפה מוגברת בעיר ראשון לציון במהלכה ביקשו מהרוכב לעצור. הרוכב פתח במנוסה תוך שהוא נוסע על מדרכות ומסכן הולכי רגל וכן חוצה תשעה צמתים באור אדום. לבסוף נעצר ומבדיקה שנערכה התברר כי מעולם לא הוציא רישיון נהיגה על אופנוע, הוא פסול מלנהוג על רכב עד לשנת 2013 וכן לחובתו עבר פלילי של סחר בסמים.

זה אינו המקרה היחיד בימים האחרונים בו נעצר נהג תחת השפעת חומרים אסורים. מוקדם יותר השבוע נשלח תושב נהריה בן 35 למעצר עד תום ההליכים לאחר שנתפס על ידי היחידה המרכזית של אגף התנועה נוהג תחת השפעת סמים. גם במקרה זה התגלה כי הנהג פסול מלנהוג לאחר שמספר ימים קודם לכן שלל בית המשפט את רישיונו לארבעה חודשים.

לאחרונה חלה החמרה ביחסה של משטרת ישראל לנהגים הנתפסים בגין עבירות חמורות כפי שהיא מגדירה אותן. בשבועות האחרונים נרשמו מספר מקרים בהם נשלחו נהגים לכלא או למעצר בית נוסף על מאות נהגים שרישיון הנהיגה שלהם נשלל לתקופות של חודש ימים ויותר ורכבם הושבת לתקופה דומה. עיקר העבירות הן נהיגה בשכרות, נהיגה תחת פסילה ומהירות.


חדשות וואלה! רכב

בואו לדבר על זה בפורום וואלה! רכב

ממשיכים לדבר על זה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully