וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי אורבן קונספט מאבדת את הראש

ירון אדרי

17.8.2011 / 12:20

אחרי חשיפתה של אורבן קונספט, אודי מציגה את גרסת הספיידר פתוחת הגג שלה שתגיע אף היא לתערוכת פרנקפורט. חשמל זורם בין שערותיך

שבוע אחרי שנחשפנו לאודי אורבן קונספט, מציגה היצרנית מגמניה גם את הגרסה הפתוחה שלה המכונה באופן מסורתי ספיידר. את האמת? מעט תמוה בעיננו היות וגם החלוצה הסתירה גג נפתח ורצתה שנקרא לה רודסטר. אז מה ההבדל פרט להשגת עוד זמן אוויר מעל דפי הרשת? ההבדל הוא בתפישה.

אם עד כה התהדרה הקונספט בדלתות הזזה וגג הנע על מסילה לאחור כאשר רוצים לראות את הרקיע, גרסת הספיידר הרעיונית מעניקה לנהג והנוסע (להזכירכם, אורבן מיועדת לשניים בלבד) את מלוא השמיים עם הסרה מוחלטת של הגג כאשר הבדל נוסף הוא בדלתות שבמקרה זה נפתחות כלפי מעלה. ולמי היא מיועדת? למי שרוצה לטייל ברחובות העיר עם קצת יותר סגנון. תפישה שונה, כמו שאמרנו.

פרט להבדלי המבנה, אין כל שינוי בין הספיידר לאורבן קונספט הרגילה (אם אפשר לקרוא לה רגילה). המרכב ותא הנוסעים עשויים תרכובת פולימר וסיבי פחם (קרבון) כדי להותיר את משקלה נמוך ככל הניתן וגלגל ההגה העתידני כמו גם הדוושות ניתנות לכוונון בהתאם למידות גופו של הנהג. על ההנעה מופקדים שני מנועים חשליים מסדרת E-טרון המוזנים מסוללות ליתיום-יון ולמרות שלא נמסרו נתונים, כנראה שהטווח בין טעינות יספיק לפחות לניידות עירונית.

שתי המכוניות האקולוגיות הקטנות תוצגנה באופן רשמי במסגרת תערוכת פרנקפורט, וספק אם משהו מהן יגיע בסופו של דבר לייצור סדרתי כמו שהוא. אלא שאודי חייבת להתאים עצמה למציאות ולהציג מכונית חשמלית עירונית כי למתחרות שלה כבר יש משהו בקנה.


עוד על אודי בוואלה! רכב

בואו לדבר על אודי בפורום וואלה! רכב

ממשיכים לדבר על זה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully