וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו פלואנס החשמלית בטרייד-אין

ירון אדרי

22.8.2011 / 12:45

חברת 'טרייד מוביל' תעניק שירותי טרייד-אין לרוכשי ומוכרי המכונית החשמלית רנו פלואנס ZE של בטר פלייס

חברת 'טרייד מוביל' תעניק שירותי טרייד-אין ללקוחות בטר פלייס, כך בהסכם שנחתם היום בין החברות. רוכשי המכונית החשמלית רנו פלואנס ZE יוכלו להיעזר בטרייד מוביל למכירת ריכבם המשומש, וכן החברה תעניק להם שירותי טרייד-אין בעת שירצו להחליף את החשמלית שלהם בבוא היום בעתיד.

על פי בטר פלייס, מדובר בהסכם ראשון מסוגו בשוק המכוניות החשמליות בישראל שילך וייצמח בשנים הקרובות. לאחרונה חתמה בטר פלייס על הסכם עם חברת אלבר לפיה תעניק זו שירותי ליסינג תפעולי לפלואנס החשמלית. במקביל, יידרש הלקוח להסכם מול בטר פלייס כדי להסדיר את חבילת השימוש במכונית.

"מהרגע הראשון הביעה בטר פלייס את רצונה בהקמת מערך טרייד אין ברמה הגבוהה ביותר אשר ייתן מענה איכותי לדרישות הלקוחות, וזאת מתוך הבנה של חשיבות 'שוק היד השנייה' לפעילות החברה. אנו מאמינים כי שוק יד שניה יציב ובעל ערך של מכונית משפחתית חשמלית יתפתח בישראל בשנים הקרובות", כך לדברי מנכ"ל טרייד מוביל מנשה ברק.

מקבילו בבטר פלייס משה קפלינסקי ציין כי "הבחירה בטרייד מוביל מעידה יותר מהכל על מדיניות החברה ליצירת מעבר קל למכונית חשמלית ומתן התנאים שיאפשרו זאת ובתוכם, שירותי טרייד אין ללקוח שירצה להחליף את מכוניתו מונעת הבנזין לחשמלית. לשירותי הטרייד-אין חשיבות רבה גם בפיתוח שוק יד שניה למכוניות החשמליות".


עוד על בטר פלייס בוואלה! רכב

יש לכם מה לומר? כנסו לפורום וואלה! רכב

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully