וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי Q3 מגיע לישראל

הקרוסאובר היוקרתי אודי Q3 מגיע לישראל מצוייד במנוע בנזין מוגדש המפיק 211 כ"ס, תיבת שבעה הילוכים אוטומטית ואבזור נדיב. החל מ-276 אלף שקלים

חודש לאחר שפגשנו את Q3 לראשונה בשוויץ, יבואנית אודי לישראל צ'מפיון מוטורס מפתיעה ומקדמת את השקתו המקמית. הקרוסאובר הקומפקטי הוא המצטרף החדש בסגמנט הפנאי של החטיבה, שכבר כוללת את אחיו הבינוני Q5 והבכור שבקו Q7. ה-Q3 יוצע עם מנוע בנזין וחבילות אבזור יוקרתיות בשלב ראשוני. בעתיד תופענה מהדורות נוספות, חלקן מוזלות כוח ומחיר.

מתוקף מידותיו מתברג Q3 בסגמנט מתעצם בנפחו שמורכב מקרוסאוברים קומפקטיים מפוארים כגון לנד רובר איווק וב.מ.וו X1. הוא קצר מה-Q5 ב-25 סנטימטרים, כאשר אורכו 4.39 מ', רוחבו 1.83 מ', גובהו נוגע ב-1.60 מ' ובסיס גלגליו 2.60 מ'. כדי לשמור על משקל נמוך ככל שניתן, אודי יישמה תרכובות אלומיניום על המעטפת הכללית. למי ששוקל לדלג לשטח יש לעשות זאת בזהירות, שכן מרווח הגחון עומד על 17 ס"מ בלבד. תא המטען מכיל 460 עד 1,360 ל' בקיפול השורה השנייה.

תניע את האודי יחידית ה-2.0 ל' TFSI המחלצת מקרביה 211 כ"ס ב-5,000 סל"ד ומפיקה מומנט מרבי של 30.1 קג"מ החל מטווח של 1,800 סל"ד. השידוך הינו לתיבת הילוכים מסוג S טרוניק לה שבעה יחסי העברה, השולחת את העוצמה לכל הגלגלים. תאוצת המכונית מהמקום ל-100 קמ"ש נאמדת ב-6.9 שניות (יצרן) וצריכת הדלק המשולבת כ-13 ק"מ, בתמיכת מערכת 'עצור וסע' המדוממת את הרכב בעת עמידה ממושכת.

מפרטי האבזור יהיו עשירים כמקובל בחטיבת היוקרה של פולקסווגן. כבר בדגם הבסיס מוצע ה-Q3 מצויד בגג שמש פנוראמי, כוונון חשמלי למושב הנהג, מערכת אקלים מפוצלת וחישוקי 17 אינטש. עוד בחלל הפנים נורותLED לאווירה, אופציה למערכת שמע מתקדמת של BOSE עם 14 רמקולים, מתלים עם בקרת שיכוך, מצלמת חנייה, פנסי קסנון (גרסת לקשרי) ומושבי ספורט. מחירו של אודי Q3 בישראל יחל ב-276 אלף שקלים.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully