וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את האוטו של אלוף העולם

אינפיניטי תציג בתערוכת פרנקפורט את מהדורת ה-FX50 שנולדה בהשראת אלוף העולם בפורמולה 1 סבסטיאן פטל. מה לא עושים בשביל הספונסר

אחד מכתבי הרכב בגרמניה העיד שראה פעם את מיקה האקינן, פעמיים אלוף עולם, נוהג במרצדס A קלאס במהירות מנהלית. זה אולי נשמע כמו קוריוז נוכח העובדה שנהגי פורמולה 1 עפים על המסלול במהירות 300 קמ"ש ומעלה חמושים ברקטות. אבל כשהיצרנית מבקשת בנימוס (אצל האקינן זו הייתה מקלארן-מרצדס לשעבר) לדאוג לאינטרסים הכלכליים, והספונסרים לוחצים ליחצן את הדגמים, אין לך הרבה ברירות אלא לצאת לסיבובים בעגלת קניות.

ואולי מסיבה זאת, זה לא מפתיע לשמוע שסבסטיאן פטל (כן, זה ב-פ') נוהג בשגרה היומית בקרוסאובר אינפיניטי FX50. היית מהמר שאלוף העולם ייבחר במשהו יותר אטרקטיבי ופחות מתנדנד כמו סדרת ה-G המצוינת וישאיר את רכב הפנאי לאשתו לעתיד. אולם אינפיניטי, שהיא אחת התומכות הראשיות בקבוצת 'רד-בול', תכננה איתו תצוגה מיוחדת ל-FX50, והנה טעימה ראשונה למכונית שתשא את שמו של אלוף העולם במסגרת תערוכת פרנקפורט.

היות והמותג היפני הפיץ תמונה אחת בלבד, קשה לשפוט עד כמה מובחנת המכונית הזאת מהדגם הסדרתי. מבחוץ בכל אופן, נערכו מספר שינויים. הפרונט לובש כעת את הסינר החדש והאגרסיבי שהותקן בכמה כלי רכב רעיוניים של אינפיניטי, כמו את'רה, כשזה כולל ספוילר מסיבי פחמן כשמעליהן שזורות נורות LED. עוד חידושים מגיעים בדמות החישוקים המעוצבים, שעד כמה שזכור לנו מעולם לא תועדו על גלגליה של אינפיניטי. בתא הנוסעים תהיינה הרבה מאוד תוספות, לרבות כיתובים וחתימות של פטל על המושבים ומסביב.

ומה על ההנעה? באינפיניטי לא מוכנים להתחייב למפלצת עם 700 כ"ס. אבל כן מודים שתהיה כאן מערכת הנעה קצת יותר חזקה מזו המשרתת את סדרת ה-FX. ברמת הביצוע, זה אומר בסביבות ה-400 כ"ס המשודכים לתמסורת אוטומטית עם תפעול מנופים משופר (מהיר וחד יותר) מגלגל ההגה. איך זה להרגיש כמו נהג פורמולה 1 בדרך לסופרמרקט? התשובות בתחילת 2012.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully