וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן מייקרה ב-75 אלף שקלים

יבואנית ניסאן לישראל קרסו מוטורס, תשווק גרסה חדשה ומוזלת למיני הזעירה מצוידת בתיבה ידנית. חוסכים עוד קצת דלק עד למחאה הבאה

חגיגת ההוזלות נמשכת בקבוצת המיני הקומפקטית. יבואנית רנו-ניסאן לישראל קרסו מוטורס, תחל לשווק גרסה מופחתת מחיר לניסאן מייקרה אקו. הדגם החדש חובר לרנו קליאו 1.2 ל' שהופיעה לאחרונה באולמות החברה במחיר של 70 אלף שקלים יחד עם גרסה אוטומטית ב-90 אלף שקלים, כאשר יתר היבואנים כגון סקודה (צ'מפיון מוטורס), פיג'ו (דוד לובינסקי) וסוזוקי (מכשירי תנועה), עשו זאת כמה שבועות לפני המותג היפני. הפער בין הדגם הידני לבין הגרסה הרציפה של המייקרה, עומד על 22 אלף שקלים.

האקו מייקרה חמושה באותה חטיבת כוח המשרתת את הדגם הנוכחי. המנוע בחזית לו נפח של 1.2 ל' (שלושה צילינדרים) מחלץ הספק של 80 כ"ס ו-11 קג"מ, כאשר התיבה הידנית המשודכת לו מצוידת בחמישה הילוכים. אין נתונים רשמיים על מיאוצים, אך יש להניח שיחול קיזוז קל ל-100 קמ"ש, וצריכת הדלק תצומצם בשיעור מסוים ותגרד את ה-20 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (יצרן).

גם ברמת האבזור מציעה המייקרה תמורה נאה. מפרט הבטיחות כולל הגנה באמצעות שש כריות אוויר. תא הנוסעים אמנם מעט עירום לעומת הגרסה היקרה יותר, אך זה כולל מערכת שמע בסיסית ודיבורית בלו-טות' כסטנדרט. מחירה של המייקרה אקו הידנית, עומד כאמור על 75 אלף שקלים.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully