וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנצ'יה אפסילון מגיעה לישראל

ירון אדרי

31.8.2011 / 8:28

סמל"ת יבואנית לנצ'יה תחל לשווק בישראל בחודש ספטמבר את אפסילון החדשה. עיצוב אופנתי, אבזור עשיר ותג מחיר התחלתי של 100 אלף שקלים

סמל"ת יבואנית לנצ'יה לישראל תכפיל את היצע דגמי היצרנית האיטלקית עם תחילת שיווקה של אפסילון אותה מכנה החברה "מכונית המעצבים". המכונית האופנתית שפגשנו לפני חודשיים בדיוק באירוע השקתה, מצטרפת לדלתא שחידשה את שיווק לנצ'יה בישראל בשנה שעברה אחרי היעדרות של שנים. השיווק יחל בספטמבר ומחירה של אפסילון בתקופת השקתה יחל ב-100 אלף שקלים.

לנצ'יה אפסילון מצויידת ביחידת הכוח של קבוצת פיאט שהוכתרה בתואר 'מנוע השנה' – טווין אייר בנפח 0.9 ל' בעל שני צילינדרים בלבד שבעזרת מגדש טורבו מפיק 85 כ"ס. בשל תכונותיו המתקדמות ויחד עם מערכת עצור וסע המפסיקה פעולתו בעת עמידה, אפסילון תציג נתוני צריכת דלק טובים ובמקביל תפחית את פליטת המזהמים.

סמל"ת תשווק את אפסילון בשתי רמות גימור – גולד ופלטיניום. בכל הקשור לרמה הגבוהה יותר, האבזור יהיה עשיר ויכלול מושבי עור בעיצוב איטלקי, חלון גג ליושבים מקדימה וליושבים מאחור, מערכת עזר לחניה (Magic Parking), תאורת קסנון, מערכת בלו&מי (דיבורית אלחוטית וחיבור USB) ועוד. כמו כן, מצויידת המכונית בחישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינטש בעיצוב ייחודי.


עוד על לנצ'יה בוואלה! רכב

בואו לדבר על לנצ'יה בפורום וואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully