וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנד רובר חושפת את דיפנדר הבא

ירון אדרי

31.8.2011 / 13:18

רכב השטח האלמותי דיפנדר יציג דור חדש בשנת 2015. לנד רובר מציגה לנו בינתיים תמונות ראשונות של הקונספט DC100 עליו הוא יבוסס

נכון שהיו שמועות כי לנד רובר תביא את דיפנדר למנוחת עולמים, ונכון שהשדרוג האחרון שעשתה לו נרמז כאחרון בהחלט, אבל כנראה שנכס שכזה קשה להרוג. יצרנית רכבי השטח חושפת את גרסת הקונספט לדור הבא של האייקון הבריטי שמעולם לא נראה מודרני יותר ב-63 שנותיו. האם לנד רובר DC100 קונספט שיוצג לראשונה במסגרת תערוכת פרנקפורט יביא סוף סוף את הקידמה למי שהתעקש להישאר נאמן למקור כל הזמן הזה?

הטל הצד של ה-DC100 אכן שומר על הקווים המקוריים של דיפנדר, אלא שאלה מקבלים אולי לראשונה בחיי הדגם גימור מודרני השואב השראה מהדגמים העכשווים במותג ובעיקר מרכב השטח הטרי ביותר איווק. החזית כבר לוקחת את אייקון השטח לכיוון אחר לגמרי מהמוכר וכנראה שנצטרך לומר שלום לגריל המרובע השטוח, הפנסים הבולטים ואולי גם לגלגל הרזרבי שעל מכסה המנוע. גם תא הנוסעים צפוי לקבל מפנה דרמטי ויביא איכות ואבזור מפנק שירחיב את קהל היעד הפוטנציאלי.

כך ניתן להמשיך ולהתרפק מצד אחד על העבר המפואר של דיפנדר, ומצד שני לשמוח שאחרי שישה עשורים וקצת הוא מקבל חזות שמתאימה יותר לעשור השני של שנות ה-2000. אלא שפרטים נוספים לנד רובר לא מספרת לנו ורק מסתפקת בגילוי כי הדור הבא יושק ב-2015. יש עוד המון זמן עד אז, אך לפחות אנו רגועים כעת עם הידיעה שחייו אינם הולכים להסתיים בקרוב.

לנד רובר DC100 קונספט. אתר יצרן
לנד רובר DC100 קונספט/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully