וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשימה האפשרית של סקודה

ירון אדרי

6.9.2011 / 11:14

סקודה חושפת תמונות ראשונות של MissionL, מכונית קונספט קומפקטית בגרסה קרובה מאוד לייצור. מחליפה ראויה לאוקטביה?

גם כיום, שבע שנים לאחר השקתה, סקודה אוקטביה מצליחה לעמוד ללא רגשי נחיתות מול משפחתיות חדשות. זאת, גם בזכות מתיחת הפנים שעברה ב-2008 וגם שידוך מנוע ה-1.2 ל' TSI בליווי תיבת ה-DSG שבעה הילוכים שנה מאוחר יותר, אך בכל זאת השנים כבר לא עומדות לצידה. תערוכת פרנקפורט שתפתח בשבוע הבא תציג לנו את מי שמיועדת להחליף אותה בשנה הבאה. בערך.

סקודה מכנה את הקונספט שלה MissionL, אולם לא מספרת לנו למה. מקורות שונים בעולם מספרים כי השם הסדרתי יהיה 'לורטה', לכן האות L, ואכן תעמוד בפניה משימה קשה להתעלות על קודמתה. אלא שהיא לא תשב במדויק על המשבצת של אוקטיבה המשפחתית, אלא תנסה להתמודד מול מכוניות קומפקטיות יותר כמו פולקסווגן גולף ופורד פוקוס עם מרכב 'ליפטבק' חמש דלתות.

את שפת העיצוב של ה-L, שתאפיין את כל דגמי סקודה העתידיים, כבר פגשנו בתערוכת ז'נבה האחרונה עם מכונית הקונספט ויז'ן D. אמנם היא לא הייתה חריגה בהרבה מהקו הקיים והזכירה לנו את הדור הראשון של סיאט לאון, אבל כנראה שבסקודה יודעים מה הם עושים. ה-L כפי שהיא נראית מבעד לתמונות החשוכות, מאוד קרובה לתוצאה הסופית וקהל היעד העיקרי שלה על פי החברה הן מדינות אירופה, רוסיה וסין כשלכל אחד מהשווקים היא תותאם באופן ספציפי.

סקודה תולה תקוות רבות בקומפקטית החדשה שלה, שבהמשך תקבל סביר להניח גם גרסת סדאן. הצלחה שלה תמשיך את הצמיחה המטאורית של היצרנית הצ'כית בשנים האחרונות ותעזור לה להשיג יעד של מיליון וחצי מכירות עד שנת 2018. "סקודה ממשיכה במלוא המרץ קדימה", אומר יו"ר החברה וינפרד ואלהלנד. "נציג דגם חדש אחת לחצי שנה בשנתיים שלוש הקרובות. "הקונספט מציגה את הכיוון המדויק אליו הולכת סקודה".


עוד על סקודה בוואלה! רכב

בואו לדבר על סקודה בפורום וואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully