וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטרניטי המרה רכב הפנאי המפואר בעולם

ירון אדרי

6.9.2011 / 16:03

יצרנית הרכב הבריטית החדשה אטרניטי חושפת עוד תמונה ועוד פרטים על רכב הפנאי המפואר המרה. לימוזינה כפולת הנעה לטייקונים

איך קרה שבריטניה שוב מציגה לנו יצרנית רכב ואיך יצא שמדובר ברכב יוקרה, "בוטיק" לדברי החברה? האמת שאין לאף אחד מושג וכל שידוע הוא כי החשיפה הרשמית תיעשה במסגרת תערוכת פרנקפורט תחת השם אטרניטי ושדגם הבכורה יכונה המרה (Hemera). אחרי האיור והסרטון המתחכם שכבר הציגה החברה, כעת נחשפת תמונה נוספת וקצת יותר מציאותית.

בסיסה של אטרניטי יהיה בלונדון, שם גם יפתח עד סוף השנה אולם תצוגה ראשון. בינתיים אנו יכולים לספר כי המרה הוא רכב פנאי מפואר אותו מכנה החברה "סופר SUV" והוא יתאים לכל מי שמחפש קצת יותר מעוד רכב יוקרתי. הם אפילו מעיזים לומר כי המרה יפתח נישה חדשה עבור מי שמחפש מה לעשות עם הכסף העודף שלו.

אטרניטי המרה. אתר יצרן
אטרניטי המרה/אתר יצרן

מהפרטים שכן נחשפים, הרעיון סביב המרה הוא שילוב בין רכב פנאי כפול הנעה ללימוזינה. בחלקו האחורי שיהיה מרווח מאוד יותקנו שני מושבים מתכווננים שיאפשר לנוסעים לשבת (או לשכב) כפי שנוח להם. עוד לרשותם יעמוד בר משקאות ומכשיר iPad שיחבר אותם לעולם החיצון. לבניית המכונית יעשה כנראה שימוש בפלטפורמה קיימת מבית אחת מיצרניות היוקרה, תוך שימוש במיטב החומרים הקיימים בתעשיית הרכב בין עם מדובר בעור יוקרתי ועד קרבון קליל.

עוד מבטיחה אטרניטי כי המרה תיצור משמעות חדשה למונח ביצועים. לשם כך היא מגייסת לשורותיה אנשי מפתח מהתעשייה כמו אלסטייר מקווין ממפתחי מכונית העל יגואר XJ220 והאחראי להישגיהן של בנטלי ויגואר על מסלולי המירוצים, נהג הפורמולה 1 לשעבר ג'וני הרברט. אלא שבשלב זה אין שום פרטים נוספים או מספרים שייתנו לנו מושג על מה בכלל מדובר.

כאמור, באי תערוכת פרנקפורט יוכלו להתרשם בעצמם מהיצרנית הבריטית החדשה, ומי שכיסו עמוק מספיק יוכל כבר להזמין. המרה תיוצר כאמור בלונדון ומסירות ראשונות צפויות ב-2012 למי שרוצה לחכות. מי שמחפש יצרנית קצת יותר מבוססת ועם קבלות יאלץ להמתין עד שבנטלי תציג את רכב הפנאי שלה.


פנאי ושטח בוואלה! רכב

בואו לדבר על זה בפורום וואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully