וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב הפנאי החזק בעולם?

איטרניטי מוטורס משחררת תמונות ראשונות לרכב הפנאי החדש המרה לקראת תערוכת פרנקפורט. עד כמה הוא קרוב משפחה לפורשה קאיין?

לפני ימים אחדים, סיפרנו לכם על חברת רכב חדשה שהוקמה בלונדון תחת הכותר איטרנטי מוטורס. החברה הבריטית הצעירה מתכננת לחנוך בתערוכת פרנקפורט רכב פנאי מפואר, חזק ומעוצב העונה לשם המרה (Hemera), אשר יהיה לראשון מבית המותג היוקרתי. הפרטים אודותיו עדיין אינם נחשפים במלואם, אולם בניגוד לטיזרים הקודמים כעת עולה מידע קונקרטי על קרבתו ומכלליו, ומסתמן שהוא שואב השראה רבה מגרמניה, ובפרט מפורשה קאיין.

התמונות די משקפות: סקירה מקרוב על העיצוב החיצוני לא משאירה הרבה מקום לניחושים - במיוחד בחלק האחורי שנראה כמו קופי-פייסט ישירות מהקאיין המגודל, ויש גם גניבות מאינפיניטי בבתי התאורה. כלי-התקשורת בבריטניה טוענים שהרכב גם מבוסס על הפלטפורמה של פורשה, כך שזה תואם את הבטחותיה של החברה ל-'סופר SUV' שיהיה למפואר ולחזק בעולם.

פרט לכל שורת האנשים המוכשרת שגויסה כדי לטפל בו, החל מנהג המירוצים ג'וני הרברט, ועד לאחד מהוגי יגואר XJ220 אליסטר מקווין, אינטרניטי המרה ינסה לשלב בין יכולת כביש גבוהה מאוד לפאר שעוד לא תועד בקבוצת הקרסואוברים היוקרתיים. הוא יהיה מרווח מאוד, כנראה שקצת יותר מהקאיין וגם גבוה ממנו, ובפנים יותקן סידור הושבה בשתי שורות עם אפשרות מודולארית לשנות את צורת הישיבה. עוד נאמר כי רמת האזור תקבע סטנדרטים חדשים, החל ממערכות וידאו ושמע משוכללות, ממשקים רבים, דיפונים איכותיים ומושבים כורסתיים.

ומה קורה בחזית? כאן הספקולציות עדיין נעות בין מציאות לדמיון. מערכת ההנעה כפולה תשחרר (לכאורה) מעל 650 כ"ס אל הכביש, באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית לה שמונה יחסי העברה. בדפי הנתונים הלא רשמיים מצהירים על מהירות רשמית של מעל 180 מיילים לשעה (ברכב פנאי להזכירכם), המתורגמים ל-290 קמ"ש בקירוב.

מה שלא ברור כרגע הוא נתון המכסה השנתית. במידה ומדובר במותג בוטיק, על כל המשתמע מכך, כמות המכוניות שתצאנה את המפעל הן זעומות. ואם כך המצב, הרי שתג המחיר צפוי להרקיע שחקים, הרבה מעבר למה שמקובל בקטגוריה הזאת. עוד כמה ימים נדע בדיוק היכן הוא מתברג ולאן הוא מפנטז להגיע.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • איטרניטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully