וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: אלפא רומיאו ג'ולייטה אוטומטית

יבואנית אלפא-רומיאו מרחיבה את היצע דגמי ג'ולייטה, ומשיקה את הגרסה האוטומטית לאיטלקייה הקומפקטית. החל מ-170 אלף שקלים

יבואנית מותג אלפא-רומיאו לישראל, קבוצת סמל"ת, תחל לשווק בעוד כשבועיים גרסה אוטומטית לקומפקטית הספורטיבית ג'ולייטה, שנמכרה עד כה רק בשידוך לתיבות ידניות בשני הדגמים הקיימים – בסיס ותלתן ירוק. מהלך זה יתרום לגדילתה בקבוצת הקומפקטיות, שרובן מתהדרות כאמור בתיבה רובוטית או אוטומטית, כפי שמסביר מנהל המותג ניר בן שלמה: "הג'ולייטה בגרסא האוטומטית מאפשרת לנו להגיע לקהלי יעד חדשים ומגוונים. הגרסא האוטומטית, שמצטרפת לגרסאות הקיימות, מציעה לצרכן קשת רחבה של בחירה".

כמו הרבה יצרניות משתמשת אלפא רומיאו בתיבה רובוטית כפולת מצמד, הנמכרת במותג תחת השם TCT, סימול ל-Twin Clutch Transmission. לתיבה הרובוטית ששה הילוכים והיא משרתת כאמור את גם המיטו. בפיתוחה הושקעו למעלה מ-370 מיליון יורו במטרה לדמות תיבה ידנית סופר מהירה, והיא תשדרג את קבוצת אלפא רומיאו בעתיד, עם הרחבת המותג ועדכוני הדגמים.

לגרסה האוטומטית הנמכרת בישראל מנוע 1.4 ל' טורבו מולטי-אייר עם 170 כ"ס בחיבור לבורר ה-DNA המוכר משלל גרסאותיה. באלפא רומיאו העולמית טוענים כי צריכת הדלק עם התיבה הרובוטית נמוכה במעט מזו הידנית, במיוחד בשילוב מנגנון 'עצור וסע' המדומם את הרכב בעת עמידה ממושכת (הפחתה בשיעור של עד 10 אחוזים) - הנתון הממוצע עומד על 12 ק"מ לליטר. המכונית מאיצה ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות ומהירותה המרבית היא 218 קמ"ש.

סמל"ת תשווק את המכונית בשלוש רמות מפרט. בין המרכיבים בחבילה מערכת שמע משודרגת עם שמונה רמקולים, חלונות כפולים בגג, מושבי עור, בקרת אקלים וחישוקים מעוצבים. מחירה של הג'ולייטה האוטומטית יעמוד בישראל על 170 אלף שקלים.

מבחן לאלפא רומיאו ג'ולייטה תלתן ירוק

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully