וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוסקווארנה E-go: אופנוע חשמלי לצעירים

14.9.2011 / 13:08

הוסקווארנה E-go, אופנוע קונספט חשמלי חדש של היצרנית האיטלקית מבטיח לעשות 'גוד-טיים' לרוכבים הצעירים בעיר

רעיונות התחבורה החשמלית והירוקה מגיעים גם אל עולם האופנועים. הוסקווארנה האיטלקית אשר שייכת לקבוצת ב.מ.וו מציגה אופנוע צעירים חדש וחדשני שמונע על ידי חשמל בלבד. האופנוע החדש עונה לשם המלא הוסקווארנה E-go מתוכנן לבלות את חייו התיאורטיים בתחומי העיר, אך ללא שום שמץ של זיהום מעושן או רועש.

אופנוע הוסקווארנה E-go קונספט. אתר יצרן
אופנוע הוסקווארנה E-go קונספט/אתר יצרן

יצרנית האופנועים האיטלקית שמתמחה בייצור אופנועי שטח וסופרמוטו, החליטה לעלות כיתה וליישר קו עם הטרנד הירוק. לשם כך, היא ארזה מנוע חשמלי וסוללות בגוף חדשני של אופנוע סופר מוטו קטן יחסית. העיצוב המלוטש משלים תכנון חדשני למדי עם זרוע אחורית חד צדית ומזלג קדמי חד צדי גם כן, למרות השימוש בשני בולמים טלסקופיים בקוטר 35 מ"מ. מתחת למושב מותקן המנוע והסוללות (טרם נחשפו נתונים טכניים של אלה) ומעליהן שלדת זנב מיוחדת שגורמת למושב הרוכב להראות כאילו מרחף מעל.

אופנוע הוסקווארנה E-go קונספט. אתר יצרן
אופנוע הוסקווארנה E-go קונספט/אתר יצרן

כדי לשמור על משקל קל ככל הניתן, 80 ק"ג כל טוענים בהוסקווארנה, ה-E-go בנוי משלדת ברזל כשהתמיכה לסוללות מורכבת מאלומיניום. כל זה כדי להבטיח בעצם רכיבה מהנה שתרגיש לדבריהם כמו משחק מחשב. ה-E-go אמנם מוגדר כדגם תצוגה ואינו מתוכנן (לפחות בשלב זה) להגיע לייצור, אך הוא בהחלט עשוי להעיד על מה שאנו צפויים לראות מהחברה. יותר פניה לרוכבים צעירים, פזילה לעבר טכנולוגיות ירוקות וגם חשיבה שונה בכל הקשור להנדסת האופנועים שלהם.

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

ספרו לחברים שלכם על האופנוע החשמלי של הוסקווארנה בפיסבוק

מדברים על אופנועים ומכוניות בפורום הרכב של וואלה!

אופנוע הוסקווארנה E-go קונספט. אתר יצרן
אופנוע הוסקווארנה E-go קונספט/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully