וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית התצוגה הנבחרת של תערוכת פרנקפורט... היא?

ירון אדרי

19.9.2011 / 16:23

תערוכת הרכב של פרנקפורט הציגה מגוון רחב של מכוניות רעיוניות לתצוגה. מי לדעתכם החשובה והיפה ביותר?

גוש היורו אמנם צועד על זכוכית שבירה בימים אלה, אלא שאם נסתכל על תערוכת פרנקפורט נראה שהכל ורוד (או ירוק, תלוי איך מסתכלים על זה). מרבית יצרניות הרכב הגיעו מוכנות עם דגמים חדשים, מחודשים ואיך לא - מכוניות קונספט (מכוניות תצוגה רעיוניות) הרומזות על העתיד לבוא.

תערוכת פרנקפורט 2011 המשיכה להציג לנו פתרונות ירוקים בדמות מכוניות חשמליות, היברידיות או כל שילוב המפחית את פליטת המזהמים לאוויר. עוד המשיכה התערוכה לבסס את האימרה הגודל כן קובע, כשבמקרה זה, כמה שיותר קטן יותר טוב. אודי, פולקסווגן, אופל ואחרות הציגו מכוניות עירוניות נקיות שתאפשרנה להסתובב בעיר ללא כל בעיה, בלי לטנף את האווירה במחיר של צפיפות יחסית בתא הנוסעים.

יוקרה גם היא עמדה על הפרק ואותה יכולנו לראות אצל כל אחת מיצרניות הפרימיום. וולוו ומרצדס למשל רמזו לנו על דגמי הפאר הבאים שלהן, ב.מ.וו הדביקה לפילוסופיה שלה את סדרה i האקולוגית, יגואר הציגה פרשנות משלה למורשת האגדית וקדילאק הביאה את הגישה האמריקנית. ומה על כוחות סוס וביצועים? אלא כבר מזמן הפכו לעניין משני ופחות חשוב בתערוכות הרכב החשובות.

כמו כל יצרניות הרכב, גם לכל אחד מכם גולשי וואלה! רכב יש פילוסופיה אישית שמכוונת אותו להעדפת מכונית אחת על פני השניה. לסיכום הסיקור המיוחד של תערוכת פרנקפורט 2011 כאן בוואלה! רכב, קיבצנו את מכוניות הקונספט של היצרניות המובילות בעולם כדי שתבחרו אתם את זו שלדעתכם היא הכי חשובה או זו שהכי הייתם רוצים לראות מגיעה לייצור סדרתי. ואל תשכחו לספר לנו גם מדוע בחרתם בה כאן באמצעות אפשרות התגובות או בדף הפייסבוק שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully