וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה יטי, רכב הפנאי הזול בישראל

רכב הפנאי סקודה יטי בגרסת 1.2 ל' TSI משודך לתיבה ידנית, נחת בישראל עם מחיר התחלתי של 120 אלף שקלים, כולל חבילת אבזור נדיבה

אחרי שלל מכוניות מיני וסופר מיני שמחירן הוזל משמעותית בחודשים האחרונים, יבואנית מותג סקודה לישראל 'צמפיון מוטורס' ממשיכה לחזק את מגמת קיטון המחירים אחרי הפאביה הידנית, ומודיעה על התחלת שיווקו של רכב הפנאי סקודה יטי הידני ב-120 אלף שקלים. גרסת ה-1.2 ל' TSI תשווק עם אריזת 'אמבישן' ותכלול בין השאר חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינטשים, רדיו-דיסק מקורי, בקרת אקלים ועוד. מעל גרסה זו, מוצבת כאמור חטיבת הכוח הבכירה בנפח 2.0 ל' TDI המחוברת להנעה כפולה, אולם מחירה יוותר כשהיה.

סקודה יטי הידני משקף פער של כ-15 אלף שקלים ממחיר הגרסה הרובוטית של היטי 1.2 ל' TSI שנמכרה בישראל בשנה האחרונה. מה שבאופן רשמי, ולמרות החיסרון בתיבה אוטומטית, מכתיר את היטי הידני לרכב הפנאי הזול ביותר בארץ. ליטי TSI מנוע בנפח 1,200 סמ"ק טורבו בעל תפוקה מרבית של 105 כ"ס ב-5,000 סל"ד, ומומנט מרבי של 17.8 קג"מ בטווח שבין 1,500 ל-3,500 סל"ד. בסיועם של ששה הילוכים, המכונית מאיצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-12 שניות ומהירותה המרבית כ-175 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת הינה כ-11.8 ק"מ לליטר.

פרט לרמת האבזור הגבוהה, הכוללת נוסף על המצוין לעיל גם משענת יד מרכזית, מראות חשמליות וחלונות חשמל, היטי חמוש במערכות בטיחות מגוונות החל משש כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, סייעני בלימה וחמישה כוכבים במסגרת מבחני הריסוק של Euro Ncap. מחירו של היטי בישראל יעמוד כאמור על 120 אלף שקלים, כאשר ביבואנית מציינים זמני אספקה מידיים.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully