וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קונצנזוס ברכב: מכוניות יפניות

28.9.2011 / 8:00

כי עד כמה שהן בנויות באופן פשוט, כך יש בהן פחות תקלות, והאמינות שלהן גורמת לנו לקנות אותן בסיטונות. וואלה! מציגה: הדברים שכולנו עדיין מסכימים עליהם, פרויקט מיוחד לראש השנה

גם אחרון הספקנים יודה, המכוניות היפניות פשוט אמינות יותר. את הקביעה הזו יאשרו לכם לא רק מרבית בעלי כלי הרכב בישראל (מוצא כ-40 אחוז מכלי הרכב בישראל ביפן, לעומת כ-30 אחוזים מאירופה), אלא גם סקרים עולמיים המתפרסמים חדשות לבקרים ואפילו המכונאי שלכם יסכים. מכוניות יפניות מתקלקלות פחות, נקודה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילוסטרציה: דורון שיינר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל יש גם יצרן אירופאי שאנחנו מאוד אוהבים: מרצדס

עוד אישים ותופעות בפרוייקט המיוחד של וואלה!: קונצנזוס ישראלי

מוניטין האמינות הבלתי מעורער של המכוניות היפניות החל כבר לפני ארבעה עשורים ויותר כאשר סובארו, מותג הרכב הפופולרי מיפן היה היחיד לשבור את החרם הערבי על ישראל. כבר אז, מעם שמורגל בצרפתיות מתנדנדות, באמריקניות ענקיות וזללניות ובאיטלקיות מתפוררות, הפכנו לכזה שמעריך את העובדה שהמכונית הזו, FF קראו לה, שעשויה מפחיות קולה ממוחזרות, עולה את הקסטל, שוב ושוב (אמנם לאט, אבל מגיעה בסוף) ולא מתפרקת או לכל הפחות מצריכה אוברול ושלייף סופאפים למנוע.

בשנות התשעים המוקדמות, כבר פגשנו במיצובישי (שהיה בה הכל), בטויוטה (הבלתי ניתנת להריסה), בהונדה (השפיץ של הספורט) ומאזדה (שלא היה בה כלום, אבל כלום לא התקלקל בה) ומאז התמכרנו.

נכון, אם תחפרו עמוק מספיק, תמצאו אחד או שניים שיספרו לכם סיפור בלהות אודות אמינות המכונה המזרח אסיאתית שלו, אבל אלה באמת יהיו אחד או שניים. לעומתם, תמצאו עשרות, מאות ואולי אלפים שציירו בפניכם תרחישים דומים עם מותגים אירופים עם תיבות הילוכים שנשברות, מנועים שדולפים, חלונות שנופלים ומה לא. כן, כמה מכם עכשיו שנשבעו אמונים למכוניות היבשת הישנה, בין אם מגרמניה או מצרפת יאדימו מרוב עצבים, אבל בינינו, תודו שזה נכון.

הכי אהבנו: מנועי VTEC של הונדה, אמינות של טויוטה, סחירות של מאזדה, שטח של מיצובישי, פשטות של סובארו

הכי לא אהבנו: חלונות נופלים, קצרים חשמליים ונזילות שמן

מכוניות יפניות: קונצנזוס?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully