וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה GT קונספט בדרך לייצור

ימים אחרי בכורת הקונספט GT על במות תערוכת פרנקפורט, מתחייבת קיה להביא לייצור סדרתי מכונית קופה ספורטיבית ומפוארת ברוחה. קטן עליה?

קיה תעלה לייצור סדרתי מכונית ספורטיבית חדשה שתבוסס על ה-GT קונספט שהוצגה בתערוכת פרנקפורט. כך עולה לאחרונה מדווחים של כלי-התקשורת בארה"ב. זאת לאחר שצפו קולות מפי בכירי היצרנית הדרום קוריאנית על הזדמנות בעקבותיה תעמיד מתחרה עצמאית לגנ'סיס של בעלת הבית יונדאי, או שתנסה לקפוץ מעל הקטגוריה ולעצב גרסה יוקרתית יותר. מתי כל זה יהיה רלוונטי? אולי בעוד כשנה וחצי.

התאריך הרשמי להצגתה של המכונית לעיל מתוכנן בשלב זה לשנת 2013, ואל בכורה רשמית כשנה לאחר מכן בקוריאה. קיה שוקלים בו בעת, אם ניתן יהיה בין פערי הזמן להשלים את החוסר בקבוצת הספורטיביות העממיות בהיעדר דגם חזק ואטרקטיבי, כאשר מכונית רודסטר קטנה על הפרק כבר תקופה ארוכה, כפי שפרסמנו כאן בעבר וכן מתחרה קומפקטית לפולקסווגן גולף GTI.

השאלה אם ה-GT תאמץ את כל החבילה של דגם הראווה מפרנקפורט נותרת פתוחה. אחד מבכירי קיה, פול פיליפוט, טוען כי מקדם המשיכה שלה באירוע הגרמני בהחלט דחף את החברה לקדם את ייצורה העתידי. "כמעט כולם קיבלו את ה-GT כסוג של מכונית שתתאים לקיה ומבחינתו זה חותמת שמותר ואפשר להרחיב את ההיצע כמה שיותר, ולשאוף גבוה מאוד. ה-GT יכולה לשחק תפקיד מרכזי בשנים הקרובות".

כזכור, מערכת ההנעה של ה-GT הרעיונית מצוידת במנוע בנזין שישה צילינדרים בנפח 3.3 ל' טורבו בתפוקה של 390 כ"ס, שעוברים לסרן האחורי. אין לדעת אילו ביצועים היא יכולה להפיק על הכביש ללא ניסויים, אבל נוכח התחזקותן של יונדאי וקיה בטריטוריה של הספורטיביות, וכן התקדמותן בתחום יחידות הכוח, אי אפשר לפסול מכונית בעלת תכונות ספורטיביות חריפות. אירופה בכל אופן, מוכנה וזמינה לדגם כזה.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully