וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה: סופר אופנוע וסופר קטנוע חדשים

28.9.2011 / 10:20

הונדה חושפת סופר קטנוע בשם אינטגרה עם מנוע 670 סמ"ק ותיבה כפולת מצמדים. גם ה-CBR 1000 RR מתחדש

לקראת פתיחת תערוכת האופנועים במילאנו שבאיטליה, הונדה חושפת שני חידושים בצי הדו-גלגלי שלה. הראשון הוא סופר קטנוע חדש העונה לשם אינטגרה. הקטנוע החדש שואל את שמו מחטיבת המכוניות האמריקניות של הונדה, אך לא נראה קשר בין דגם המכונית הספורטיבית לקטנוע התיור הגדול.

אינטגרה החדש נבנה לדברי הונדה כדי לקלוע ישירות ללב שוק הקטנועים הגדולים באירופה, עם הכלאה מקסימלית בין עולם האופנועים לעולם הקטנועים ולראיה, אינטגרה החדש מצויד בחישוקי 17 אינטש בדומה למקובל בקרב אופנועים. מלבד מבנה חדש ומעוצב, הונדה אינטגרה מאכלס בקרביו מנוע בעל שני צילינדרים מקבילים בנפח 670 סמ"ק שהחברה בחרה למקם בזווית של 62 מעלות ולתכננו לעבודה מחזורית של 270 מעלות. אלה משפרים את העברת הכוח לגלגל וכן את צריכת הדלק שלפי הונדה תעמוד על 27 קילומטרים לליטר.

אל מנוע זה הונדה בחרו לשדך את הדור השני לתיבת ההילוכים כפולת המצמדים, שאת דורה הראשון ראינו בהונדה VFR1200 החדש. לזו שישה הילוכים ובזכות הורדת משקלה והפחתת החיכוך הפנימי, הונדה מספרים על עבודה חלקה ויעילה בהרבה מהדור הראשון.

הונדה CBR 10000 RR מתעדכן

לרגל חגיגות 20 שנים להולדתו של ה-CBR הראשון (הונדה CBR 900 RR) בשנת 1991, הונדה חושפת מתיחת פנים לפיירבלייד הנוכחי. לקראת 2012, ה-CBR 1000 RR יקבל עיצוב מחודש מחזית ועד זנב ואלה כוללים עיצוב מלוטש וחד מבעבר שיעצים את ההופעה הקרבית של האופנוע.

לצד המראה המעודכן, ה-CBR החדש מקבל גם מערך מתלים חדש שכולל מזלג קדמי הפוך של 'שואה' בקוטר 43 מ"מ ובטכנולוגיה מתקדמת שמציע שיכוך טוב יותר, אחיזה מוגברת בגלגל הקדמי ויציבות תחת עומסי בלימות. אחיזה מוגברת בגלגל הקדמי ויציבות תחת עומסי בלימות. הבולם האחורי נחשב למתקדם גם כן ולדברי הונדה זו הפעם הראשונה שמותקן באופנוע סדרתי בולם שכזה המורכב מצילינדר כפול. זה אמור לשפר את ההצמדה של הגלגל האחורי אל הכביש ובכך גם להעלות משמעותית את האחיזה.

בקצות המתלים נמצאים מעכשיו חישוקים חדשים בעלי 12 צלעות וממול עיני הרוכב ישנו לוח מחוונים חדש שמציג מלבד הנתונים הבסיסיים, גם את מצב ההילוך בתיבה, זמני הקפה על מסלול ומדי מרחק בארבעה מצבים.

טרם נקבעו מועדי הגעה ומחירים לשני הדגמים החדשים, אך ניתן להניח כי אלה ינחתו כאן ברבעון הראשון של שנת 2012.

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

מבחני דו-גלגלי והשקות בוואלה! רכב

ספרו לנו מה דעתכם על הכלים החדשים של הונדה בפייסבוק של וואלה! רכב

הונדה CBR1000RR חדש. אתר יצרן
הונדה CBR1000RR חדש/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully