וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן ופיג'ו יורדות לשבילים

קונצרן PSA חושף קרוסאוברים קומפקטיים למותגים סיטרואן ופיג'ו המבוססים על רכב הפנאי מיצובישי ASX. גם לצרפתים מותר לרדת לשביל

קונצרן PSA ממשיך לחזק את היצע הדגמים שלו ומציג את רכבי הפנאי התאומים החדשים סיטרואן C4 איירקרוס ופיג'ו 4008. הניסיון השני של הצרפתים לעלות על עקבים, מגיע כארבע שנים לאחר השקת רכבי הפנאי סיטרואן C-קרוסר ופיג'ו 4007 שהורכבו על מיצובישי אאוטלנדר. בדומה לאז, גם הפעם ממשיך הקונצרן הצרפתי לבסס את מכלליו ותכונותיו על פי טכנולוגיות ממיצובישי, כשלצורך העניין נבחר רכב הפנאי ASX שתרם חלק נכבד ממרכיביו.

ה-C4 איירקרוס יתברג בקבוצת היוקרה של סיטרואן, כשמצדדיו DS3, DS4 ו-DS5. הוא ישלים את הסדרה הקומפקטית של ה-C4 ממנה הוא דוגם מאפיינים ויזוואלים. החלק הקדמי שורטט על פי בתי התאורה המוכרים, והפרופיל וכל החלק האחורי שואלים את מרבית ההיבטים הצורניים מסיטרואן C4 ו-C3. ה-4008 של פיג'ו כמו במקרה של האחות, מעוצב בהתאם לקו העכשווי ביצרנית.

תמונות של תא הנוסעים טרם פורסמו, אך שתי החברות מדברות על מרווח נדיב מזה המוצע בדגמים הקומפקטיים עם חמישה מושבים ותא מטען גדול בנפח של 442 ל'. הממדים הרשמיים מדווחים על אורך של 4.6 מ', רוחב של 1.80 מ' וגובה של 1.63 מ'. בסיס הגלגלים אמור להציע ממדים דומים למיצובישי ASX, כך שהנתון הינו כ-2.67 מ', כלומר המרחבים הפנימיים יהיו בהחלט טובים לקבוצה ולמשפחה ממוצעת.

טכנולוגית, חמוש רכב הפנאי בהנעה קדמית או כפולה, ובחיבור אל ארבעה מנועים, שניים מהם דיזל (110-150 כ"ס) והאחרים לוגמי בנזין. גרסת הבסיס תכלול מנוע 1.6 ל' המפיק הספק צנוע משהו של 115 כ"ס, ואילו הגרסה הבכירה (זו שמותאמת בעיקר לאיזורינו) מציעה מנוע בנזין 2.0 ל' ו-20 קג"מ עם 150 כ"ס בשידוך לתיבה רציפה. תיבות ידניות חמישה הילוכים תכללנה אף הן בסדרה.

סיטרואן C4 קרוסאייר ופיג'ו 4008 יחלו להמכר באירופה בתחילת 2012. נזכיר כי בכל הקשור לרכב הפנאי הוותיק של סיטרואן, לובינסקי שיווקו אצלנו רק את סיטרואן C-קרוסר לא בהצלחה יתרה, בעוד פיג'ו 4007 לא עשה עלייה. את C4 קרוסאייר נראה בישראל בסתיו 2012, כך נמסר לוואלה! רכב מהיבואנית דוד לובינסקי.


עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully