וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי ניסני חתם חוזה לעונת 2012

ירון אדרי

3.10.2011 / 13:02

נהג המירוצים הישראלי רוי ניסני ינהג עונה נוספת עם קבוצת 'מוקה מוטורספורט' הגרמנית בסבב פורמולה מאסטרס. את עונת 2011 סיים רק במקום ה-11

עונת המירוצים של הנהג הישראל רוי ניסני בן ה-16 וחצי הסתיימה אמש (שני) ברגשות מעורבים. ניסני המתחרה בסבב פורמולה מאסטרס הגרמני דורג רק במקום ה-11 הכללי לאחר 24 מירוצים, זאת למרות שבמהלך העונה הציג יכולת משכנעת ואף סיים פעמיים על הפודיום וב-12 מהמירוצים סיים בין עשרת הראשונים.

ניסני החל את מירוצי סוף השבוע האחרון שנערכו במסלול הפורמולה 1 הוקנהיים ברגל שמאל. המירוץ הראשון מבין שלושה אליו זינק מהמקום השישי על הגריד הסתיים עבורו כבר בהקפה הראשונה לאחר שפגיעת מתחרה מאחור שלחה אותו אל מחוץ למסלול. כתוצאה מכך, למירוץ השני זינק ניסני רק מהמקום ה-20 על הגריד ושוב נאלץ לפרוש בעקבות תאונה לאחר שכבר היה תשיעי. נציין כי בנוסף, בשבעה מתוך שמונת המירוצים האחרונים לא השיג ניסני ניקוד בשל בעיות טכניות מה שפגע בסיכוייו לסיים את העונה בין עשרת הנהגים המובילים.

למירוץ האחרון והחותם את העונה זינק ניסני מהמקום ה-17, אך בניגוד לשני קודמיו הוא מצליח לסיים אותו במקום החמישי. לשמחה התווספה ההודעה כי קבוצתו 'מוקה מוטורספורט', מהמקצועיות בגרמניה, החליטה להחתימו לעונת מירוצים נוספת בסבב זה. "רוי הוא כשרון גדול ואנחנו רואים בו נהג מוביל בקבוצה לעונה הבאה", כך מסר נשיא הקבוצה פטר מוקה.

עבור ניסני מדובר בעונה שלישית בקבוצה הגרמנית לאחר שהחל בה את דרכו ב-2010 בסבב פורמולה ב.מ.וו ג'וניור. "אני מסיים עונה ראשונה בפורמולה מאסטר ממנה למדתי המון, יש לי עוד דרך ארוכה לעשות. ההודעה של מוקה מאד מחמיאה לי ונותנת לי המון מוטיבציה להמשיך", כך לדבריו. את השבועיים הקרובים יעביר ניסני במנוחה ולאחריהם יחל באימוני החורף לקראת העונה הבאה.

מערכת וואלה! רכב מאחלת לרוי ניסני בהצלחה בעונת המירוצים הבאה.


אלון דאי מסיים עונה במקום הרביעי הכללי

ספורט מוטורי בוואלה! רכב

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully