וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל חטיבת פולקסווגן עונה לשאלותיכם

6.10.2011 / 10:55

אחרי עשרות פניות ומכתבים למערכת, מנהל חטיבת פולקסווגן ישראל בקבוצת צ'מפיון מוטורס רמי חזן, עונה לשאלות גולשי וואלה! רכב

צ'מפיון מוטורס אחראית בישראל לשלוש חטיבות מרכזיות של קונצרן פולקסווגן העולמי: סקודה, אודי ופולקסווגן. סגל הדגמים מרכיב מגזרים מגוונים בישראל, לרבות ציי חברות, מוניות וכמובן את המגזרי הפרטי. שאלות ותשובות בנוגע למותג הצ'כי אתם יכולים למצוא במאמר שפורסם כאן במדור לפני כחודשיים, בו ענה לכם מנהל החטיבה קובי בלום.

אך כעת, לאור בקשות רבות של גולשי האתר, אנו מתרכזים בליבה של היבואן המקומי - חטיבת המכוניות של פולקסווגן, ולעומד בראש המותג בישראל רמי חזן, אליו הפנינו את שאלות וביקורות הגולשים בנוגע להתנהלות החברה בישראל.

שירות לקוחות בעייתי

רמי שלום, אני בעלים של גולף TSI 160 כ"ס מודל 2011. ברצוני להתריע על שירות הלקוחות הגרוע אותו חוויתי לאחרונה. לפני כחודשיים החל השפריצר האחורי לטפטף. הגעתי למוסך המרכזי, אל נציג השירות מרדכי שטיין. לאחר שהרכב "נבדק" במשך 3 שעות (!) נאמר לי "שכנראה יש חוזר טכני על כך". לאחר המתנה של חצי שעה נוספת נאמר לי שאין את החלק במלאי ונדרש להזמינו מחו"ל וכאשר יגיע בעוד כשבועיים- שלושה יצרו עמי קשר להחלפה. לאחר שחלף לו חודש פניתי למוסך ובמשך שבוע השארתי הודעות לנציג השירות שלא נאות לחזור אלי. לאחר שבוע של ניסיונות, תפסתי את מרדכי נציג השירות שאמר לי שהיה בחופשת מחלה (מוזר מאוד שלא נמצא בכל המוסך המרכזי נציג שירות אחר שיכול לטפל כאשר נציג אחר נעדר מסיבותיו הוא). לאחר שהצלחתי סוף סוף לתפוס את מרדכי, מסר לי זה כי לא ידוע לו אם החלק הגיע והוא יבדוק ויחזור אלי אבל "אם אני לא תופס אותו למשוך לו באוזן". וכך במשך שלושה ימים הייתי מתקשר למרדכי פעמיים-שלוש ביום על מנת לברר מה עם החלק. רק לאחר שאיימתי לפנות לאחד ממנהלי קבוצת אלייד נאות מרדכי לברר ולהודיע לי כי החלק נמצא וזאת לא לפני שאמר בציניות שאותו מנהל מאלייד ישיג לי את החלק... לאחר מכן חזר אלי מרדכי והודיע לי שהחלק הגיע ואני יכול להגיע ולהחליפו כאשר המלצתו היא שאגיע ראשון על הבוקר בשעה 7:15. לאחר כיומיים הגעתי למוסך בשעה 7:15, אך נאמר לי שמי שמחליף את החלק מתחיל לעבוד רק ב-8:00. בסופו של דבר לאחר כמעט 4 שעות, הוחלף החלק המסכן אשר החלפתו בהתאם לחוזר הטכני (שפרסמה VW בחו"ל) אמורה לקחת כשעה. ממליץ בחום לפעול על מנת לשפר את השירות הגרוע.

טל אפל.

טל שלום, אני מודה לך שהסבת את תשומת ליבנו לסיפור שלך. אין לי את כל העובדות הנוגעות למקרה שלך. לשם כך נדרש בירור מעמיק יותר, ואנו אכן מתכוונים לבדוק זאת, ללא קשר לזמן שעבר מאז. מה שאתה מתאר אינו תקין בעיני, או בעיני אנשי השירות. זו אינה הדרך בה אנו מאמינים, או פועלים בצ'מפיון. הפרטים שלך, ושל המקרה אותו אתה מתאר, עברו הלאה. מנהל מרכז השירות יעמוד איתך בקשר, יברר את פרטי המקרה ויטפל בכך.

מדוע רק שנתיים אחריות?

למה יש רק שנתיים אחריות מקיפה לכל הרכבים המשווקים על ידי קבוצת צ'מפיון מוטורס? אם איכות המוצר כה גבוהה מדוע לא להאריך את האחריות? (אגב זו הסיבה שבגללה הפסקתי לקנות מכוניות VW לאחר 22 שנים רצופות כלקוח VW).

משה ורצברג.

משה יקר, כידוע לך צ'מפיון מוטורס הינה נציגה רשמית של קונצרן פולקסווגן בישראל. ככזאת, החברה אינה קובעת את זמן ומשך האחריות על הרכבים אלא בהתאם להנחיות היצרן. יתרה מזאת, לידיעתך, הנחיית היצרן הינם שנתיים אחריות בכל העולם ולא רק בישראל. יתרה מזאת, במידה והלקוח קונה חלק או חלף חדש אנו בין היבואנים הבודדים שנותנים על חלק זה שנתיים אחריות ללא הגבלת ק"מ על החלק ועל העבודה.

שירוקו 1.4 בעייתית?

שלום. אני מתעניין בקנית שירוקו 2009 משומשת ומבדיקה שערכתי התברר לי שמנוע ה-1,400 סמ"ק טורבו הוא מנוע בעיתי ואכן פגשתי מכוניות כאלה שהמנוע בהם הוחלף לאחר שנה! לסיכום הבנתי, גם ממומחים שכדאי לקנות אך ורק את השירוקו עם מנוע 2000. האם כך הדבר?

אייל גלובוס.


אייל שלום, האמן לי שלפעמים אינני יודע איך להתייחס לשאלות / בקשות שכאלו. האם נראה לך שמנוע מסוים בסדרת הייצור של אחד מהקונצרנים הגדולים והחזקים בעולם הינו בעייתי מראש? לכל מנוע יש את היתרונות והחסרונות שלו, ופולקסווגן מקפידה, יותר מכל יצרנית אחרת, לספק דגמים במעין "חליפה אישית" עד כמה שניתן ללקוחותיה. אשמח לחבר אותך לנציגי מכירות שלנו אשר יסבירו לך את ההבדלים בין המנועים ויתאימו לך את הדגם הנכון על פי צרכיך והעדפותיך. אני מאוד מקווה שתהנה מהשירוקו. ללא ספק כלי רכב שמספק חווית נהיגה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

נורה אדומה בים המלח

ברשותי ג'טה 1.6 DSG. בכל פעם שאני יורד לאזור ים המלח, נדלקת נורה אדומה המראה לכאורה על בעיה במנוע. אחרי שמדוממים את הרכב ומניעים שוב, הבעיה בד"כ נעלמת. יש הסבר לתופעה?
אסף


אסף שלום, עשיתי בדיקה מול המחלקה הטכנית, על פי תיאורך לא נראה כי מדובר בנורת אזהרה של המנוע, אלא על נורת אזהרה של מערכת ה- ABS (אדומה עם סימן קריאה). כדי לפתור את הבעיה צריך לעשות עדכון תוכנה למערכת. מדובר בהליך פשוט, ואין בנורה האזהרה זו כל סכנה. את הטיפול ניתן לעשות בכניסתך הבאה למרכז השירות לטיפול שוטף.

למה הטיפול יקר?

שלום, מדוע תיקון במוסך צ'מפיון מוטורס עולה פי 3.5 ויותר ממוסך אחר? מדוע הצעת מחיר לגריל קדמי מפלסטיק מצופה כרום לג'טה שנת 2010 עולה 7,500 ש"ח אצל מוסך צ'מפיון מוטורס ורק 1,000 שקל לתחליפי במוסך אחר?
דוריס

דוריס שלום, את מעלה שאלה חשובה. בואי רגע נתייחס לעובדות שאת מציינת. העלות של גריל מלא כולל הכל (ציפוי כרום, שני חלקים, סמל ועוד) עולה 5400 שקל ולא 7,500 שקל כמו שציינת. אני לא יודע האם ב- 1,000 שקל אליהם את מתייחסת במוסך אחר נכללים כל החלקים הללו. יתרה מזאת, אין דרך להשוות בין חלקים מרכב מפורק, לחלפים חדשים. אנחנו כיבואנים דואגים לייבא חלפים מקוריים, איכותיים, שניתנת עליהם שנתיים אחריות. זה ממש לא המצב כאשר מדברים על חלקי חילוף במוסכים לא מורשים. אין לך את היכולת לפקח על איכות החלפים שנמכרים והתאמתם לרכב, אינך יודעת מהיכן זה מיובא, ומה יהיה מצב החלף לאחר שנה ויותר. גם ברשת המוסכים שלנו, תמצאי רמות חלפים במחירים שונים, ממקוריים ועד לתחליפיים הזולים יותר.

ירידת ערך גדולה

מר חזן, אני שמח להזדמנות לשאול אותך באופן ישיר. שאלתי היא למנועי הטורבו החדשים של פולקסווגן והתיבות DSG עם 6 ו-7 הילוכים. אני לא שואל לגבי האמינות שלהם כי ברור לי שיש כאן בעיה חמורה מאוד. אני שואל לגבי היחס של החברה לבעיות האלה וכשלקוח מגיע עם תקלות חוזרות ונשנות גורמים לו להתרוצץ סתם ולא מוכנים לקחת אחריות לפעמים. לי יש גולף 6 עם המנוע 1.4 טורבו עם 122 כ"ס. ב-10,000 ק"מ התחילו רעשים משונים בגיר וב-15,000 הרכב כבר לא יכול יותר היה להמשיך לנסוע. במוסך החליפו לי את הגיר, את כל המוח של ידית ההילוכים ועוד כל מני חיישנים. עכשיו כשהרכב הגיע ל-21,000 ק"מ הרעידות חוזרות ממש כמו בהתחלה. מה יהיה? כל 15,000 ק"מ נחליף קלאצ'ים? מה יקרה כשתיגמר לי האחריות? מי ירצה לקנות ממני רכב כזה? העניין הוא שגם אתם יודעים מזה ולא מספרים לאף אחד. זה מסביר כנראה למה באולם התצוגה הכל וורוד וכשבאתי לאיש הטרייד אין עם הרכב הוא עשה פרצוף והציע לי מחיר שנמוך ב-30 אלף מהמחירון למרות שהרכב יד ראשונה.
ערן

ערן שלום, לצערי אין לי את הפרטים המלאים על מנת להתייחס לטענותיך ברמה מדויקת. אני כן יכול לומר שצר לי שאלו תחושותיך, והייתי שמח שתעביר לי פרטים אישיים על מנת שאוכל לחבר אותך לנציג שירות בכיר על מנת שיבדוק את הנושא. ברמה הכללית אומר כך. אין קשר בין נושא המחירון לרכבך המשומש, להערותיך בנושא המחיר. כידוע לך זה לא סוד, ששוק המשומשות סובל מירידת ערך בחודשים האחרונים, ונתונים אלו משפיעים על כלל הרכבים.

מנועי 2.0 טורבו צורכים שמן

אתם מודעים לצריכת השמן של מנועי ה-2.0 טורבו? בעבר הייתה לי גולף GTI שנת 2006, הייתה לי GTI חדשה ועכשיו מנסה למכור אותה. שתיהן צרכו שמן בצורה מפחידה של 2 קילו ל-1,000 ק"מ ובמוסך אומרים לי שזה נורמלי למנוע טורבו. זה נשמע לי לא הגיוני וכל מכונאי שדיברתי איתו סיפר שזו בטוח בעיה ולא יתכן דבר כזה. לפני חודש הגעתי למוסך מורשה שלכם ברעננה בגלל גימגומים במנוע. המכונאי פתח את הפלאגים והם היו מלאים בשמן! הרכב עוד לא עשה 20,000 ק"מ ואני ממלה בו שמן כמו דלק.
שלומי סוויסה


שלומי יקר, הנחיות היצרן מדברות על צריכה מותרת של עד 0.5 ק"ג שמן ל- 1000 ק"מ. צריכת שמן מושפעת בין היתר מאופי הנהיגה ברכב, אך בכול מקרה נתוני הצריכה שציינת אינם סבירים. כדי לבדוק את טענותיך אשמח שתעביר לי את כל הפרטים המלאים שלך. נדרשת בדיקה אשר תבטיח בראש ובראשונה שאין נזילת שמן אצלך. חשוב לי לציין כי אנו לא מכירים שום תופעה לצריכת שמן מוגברת במנוע האמור.

מתי מחליפים טיימינג?

רציתי לדעת פעם אחת ולתמיד מה נכון כי המידע מבלבל - מתי מחליפים רצועת טיימינג במנוע 1.4 TSI עם 122 כ"ס (הגולף של אמא שלי), במנוע 2.0 טורבו (הפאסאט של אבא שלי) ובשירוקו 1.4 TSI עם 160 כ"ס (שלי). כמו כן, לכולנו יש תיבת DSG. מתי מחליפים בה לפי הוראות יצרן את השמן? אפילו אצלכם במוסך שמעתי מספר גרסאות לתשובות האלה.
יותם גולומב


יותם שלום, קודם כל הרשה לי לתקן אותך. בכל מנועי ה- TSI לא מותקנת רצועת תיזמון ולכן אין צורך בהחלפה במנועים אלו מותקנת שרשרת תיזמון ללא תחזוקה. יוצא דופן הוא מנוע 2.0 טורבו בפאסאט הקודמת שם מותקנת רצועה ונדרשת החלפה כל 180,000 ק"מ או במידה ובבדיקה שגרתית נמצא כי היא התבלתה. לגבי עניין החלפת השמן בתיבות ה- DSG חשוב לי לחדד. יש שתי תיבות הילוכים DSG, האחת עם 7 הילוכים אשר בה אין צורך בהחלפת שמן, ואחת עם שישה הילוכים, ושם נדרשת החלפה כל 60,000 ק"מ.

בעיות בתיבה הרובוטית

רכשתי ג'טה 1.4 DSG7 ביוני האחרון. לאחר נסיעה קצרה, התחוור לי שמערכת ההילוכים DSG7 מצלצלת ומרעישה, ופניתי למנהל הטכני, מר שי לוי, שטרח וניפגש עימי. בגדול, הבנתי ש''זה המוצר'', ומר לוי כתב אלי שהוא יאריך את תקופת האחריות ל''מוח'' בלבד, בשנה נוספת, או עד 100 אלף ק''מ. כתבתי מכתב תודה, אך ביקשתי לדעת מדוע האחריות לא תהיה על כל מכלול הגיר, ובמיוחד לאור הכתוב בספר הרכב, בדבר התחממות יתר של מערכת ההילוכים, שעלולה לגרום להפסקת הנסיעה, לשם המתנה עד שתתקרר. תשובה לא התקבלה מעולם, ואשמח אם תוכל לענות בעניין.(בארה''ב, הוארכה האחריות ל-10 שנים, אם כי אני מסתפק בשלש שנים, מתוך הנחה שה-DSG7 באמת מוצלח).

אילן פליישר.


אילן היי, כידוע לך טכנולוגיית ה- DSG מיושמת בכל מותגי הקבוצה ועד היום נמכרו מיליונים ברחבי העולם. אין לי ספק כי השילוב של התיבות הללו, ביחד עם מנועי ה- TSI וה- TDI של הקונצרן בכלל ושל פולקסווגן בפרט מציגים את העתיד של תעשיית הרכב העולמית. יתרה מזאת, לקונצרן יש יתרון של מספר שנים בנושא זה, על פני מתחריו, שהחלו, אם שמת לב, לאחרונה לאמץ אף הם את הטכנולוגיה הזו. הצהרות הקונצרן לגבי עתיד והמשך הטכנולוגיה אומרות הכל. המוצר נבחן בעשרות אלפי כלי רכב בארץ, ובמיליונים בעולם, זאת במשך תקופה של מספר שנים, כשהביקוש אליו רק הולך ומתגבר. התיבה כמו שציינת ממכתבך מורכבת ממספר חלקים, ואני מניח שקיבלת אחריות על החלק שקשור בתלונתך, אך כדי להשיב את ביטחונך, אנו נדאג כי תקופת האחריות הנוספת שניתנה לך תחול על כל תיבת ההילוכים. מכתב מתוקן יישלח לביתך, לפי הפרטים שמצויים אצלנו במערכת.

למה אין דיזל?

למה היום בשוק אין היצע של מנועי דיזל לגולף דור 6 הרגילה כפי שהיה לפני עשור? מדוע לא ניתן להזמין בחנות את הרכב לפי התאמה אישית, כפי שניתן לעשות באירופה? כלומר בישראל אני נאלץ לבחור מתוך רמות גימור קיימות שאתם קובעים מראש.

אהרון.


אהרון יקר, לפי שאלתך, אתה מעורה בשוק הרכב, וזוכר ימים אחרים. אז קצת רקע, מדינת ישראל החליטה לפני כשנתיים במהלך העברת חוק המיסוי הירוק, לתגמל רכבים בנזין חסכוניים. לא הרבה יודעים, אך במקביל החליטו אצלנו לא להתייחס למקובל באירופה (בעוד שברוב בתחומים האחרים משרדי הממשלה מעתיקים את ההנחיות והרגולציות משם) ופגעו בכל ההטבות מס שהיו מקובלות עד אותה עת בשוק רכבי הדיזל. כך קרה שרכבים עם מנועי דיזל, מכל הסוגים - פנאי ועבודה התייקרו באלפי, אם לא, עשרות אלפי שקלים.. זאת הסיבה שאנו, כמו שאר הענף, צמצמנו את מספר דגמי הדיזל שברשותנו. עם זאת, חשוב לי לציין, כי צ'מפיון מוטורס, יותר מכל יבואן אחר, מציעה ללקוחותיה שלל דגמים, הכוללים היצע רחב של מנועים ותיבות הילוכים. אין עוד יבואן שמציע כה רבות, על אף העלויות, והלוגיסטיקה הרבה הכרוכה בכך.

אין מלאי פולו GTI

ברשותי גולף TSI שנת 2009 ולאחר מחשבה רבה החלטתי להחליפה עקב בעיות רבות במנוע ה-1,400. פניתי לסוכני המכירות והתעניינתי ברכישת פולו GTI החדשה, נאמר לי כי במלאי נשארה רק מכונית אחת בצבע שחור וכי המלאי יחודש רק במרץ 2012. האם ישנו סיכוי שיגיע מלאי מוקדם יותר? כמו כן איך היבואן מגיע למצב שבו אין לו במלאי רכב כמו הפולו GTI שנחשב לרכב נישה מאוד פופולרי?

אסף רוזנצוויג.

היי אסף, קודם כל אני רוצה לומר לך שאני מבין את התסכול שלך. בטח לחובב נהיגה שכמוך. צ'מפיון מוטורס הינה יבואן הרכב שמוכר את מספר דגמי הספורט הרב ביותר, וכמובן את המספרים הגבוהים ביותר בארץ לרכבי נישה שכאלו. אם זאת, חשוב שתדע שהפולו GTI, הינו רכב נישה בכל העולם, וככזה מיוצר במסגרת תקופות ייצור ברורות. לאור העובדה שאחזקת רכבים במיוחד רכבי נישה, גוררת עלויות רבות, נוצרים מצבים נדירים שבו קיים ביקוש מפתיע, או לקוחות שרוצים צבע מסוים, ולא את הפופולרי ביותר (כמו במקרה שלך) או מחסור אצל היצרן, או כל סיבה אחרת, ואז נדרשת תקופת המתנה רבה יותר מהרגיל. אשמח לקבל ממך את הפרטים המלאים, ואנסה לבדוק מה אפשר לעשות על מנת לזרז את הזמנת הרכב בצבע האהוב עליך.

דגמים מיושנים

שלום רב, ברצוני להתייחס למספר נקודות בנוגע להיצע דגמי גולף דור 6 הנוכחי המשווקים כעת: גרסת ה-Entry level של הגולף עדיין מוצעת עם מנוע 1.6 ליטר הוותיק (102 כ"ס) אשר הוטמע בעבר בדור 5 הקודם וביתר דגמי המותג. האם מתוכנן מעבר רוחבי לשימוש במנועי TSI בלבד כדוגמת המעבר שבוצע בהחלפת ה-1.6 ליטר הבסיסי באאודי A3 ב-1.2 TSI ובאילו רמות מחירים? פעם המחירים בין גרסת האבזור הבסיסית Trendline ל-Generation הינו 20,000 שקל. אף על פי שגרסת ה-Trendline די מצוידת, ישנם פריטים כדוגמת שליטה על בקרי מערכת הקול מההגה ובקרת שיוט אשר חסרים. האם אתם מתכוונים להציע רמת גימור ביניים כדוגמת ה-Ccomfortline בדור 5 ובכך להקטין את פער המחיר מגרסת ה-Trendline?
רביב ששה


רביב שלום, שאלות מפורטות, שאנסה לענות עליהם, במסגרת מה שאני יכול לספק כרגע. המטרה של חטיבת פולקסווגן, ובכלל בצ'מפיון, היא לבצע מעבר לטכנולוגיית מנועי הטורבו TSI. לכן אני יכול לומר לך שמעבר כזה יתבצע, ואפילו אפשרי לומר שלא רחוק היום.

למה אין ג'טה 1.2 טורבו?

מדוע כל דגמי VAG עברו למנוע החדש בנפח 1,200, אבל הגולף והג'טה נשארו עם מנוע ה-1600 המיושן, למרות שבאירופה הם כהר נמכרות עם המנוע החדש?

איציק.


איציק היי, בדיוק כמו שעניתי לרביב קודם לכן אומר גם לך. כהחלטה אסטרטגית, חטיבת פולקסווגן מתכוונת להוביל את שוק מנועי הטורבו בשנים הקרובות בישראל. לכן זהו רק עניין של זמן עד שמנועים אלו ימצאו את עצמם בדגמים שציינת. אם בגולף 1.2 TSI שהושקה בימים אלו, ואם בג'טה החדשה שתושק בישראל בחודשים הקרובים עם היצע מנועי TSI בלבד.

ערך המכונית צולל מהר

לכבוד מנהל חטיבת פולקסווגן מר רמי חזן. לפני פחות משנה רכשתי פולקסווגן שירוקו חדשה מחברתכם ואני חייב קודם כל לציין שהשרות היה מעולה מכל הבחינות החל מנציג המכירות ועד הטיפול השוטף ברכב. בימים אלו החלטתי לשדרג את הרכב ולהחליפו לרכב גדול יותר עקב שינוי עסקיי ובדקתי את ציי מכוניתכם אבל לצערי מבדיקה שביצעתי בדגמי אודי A4 וה-Q5 שאומנם שני סוגי כלי רכב שונים לחלוטין אבל הם שהכי מצאו חן בעיניי. אבל יש פגיעה אדירה לאחר שנה אחת בלבד שמסתכם בעשרות אלפיי שקלים במחירי המחירון. בדקתי מול מספר סוגי רכבים BMW לקסוס ועוד כמה חברות ולצערי אתם מובילים בפגיעה בכל שנה בירידת ערך של מכוניתכם. שאלתי היא למה יש ירידת ערך כל כך גבוהה במכוניתכם?

ברוך.

ברוך שלום, לא ברור לי כל כך מאיפה אתה בדיוק עושה את ההשוואות הללו. מחירי המחירון של כל הדגמים החדשים סופגים ירידת ערך משמעותית בשנה הראשונה שהולכת ומצטמצמת באחוזים עם צבירת השנים. ירידת הערך במותגי היוקרה גבוהה באחוזים, ובמספרים אבסולוטיים על ירידת הערך במותגים משפחתיים ופרימיום כמו של פולקסווגן. לצערנו היצף המכוניות הוביל לפגיעה קשה בשוק המשומשות בכלל.

יהיו רכבי מיני?

רציתי לדעת האם צ'מפיון מתכוונת לייבא רכבים שיתחרו בקטגוריית רכבי המיני והסופר-מיני הזולים שאנו רואים לאחרונה. אם כן, אז מתי? אלו דגמים? על איזה טווח מחירים מדובר?

רעות.


רעות יקרה, אני מאמין שפולקסווגן הינו מותג שפונה לכל פלחי אוכלוסיית ישראל. כמותג המוביל בצ'מפיון, השואף למקסם את הפוטנציאל הטמון בו, המטרה שלנו הינה להפוך את דגמי פולקסווגן לנגישים עבור הציבור הרחב. סגמנט המיני המתפתח מסמן עבורנו כמקום טוב להתפתח בו. רק החודש השיקה פולקסווגן העולמית בתערוכת פרנקפורט את דגם פולקסווגן האפ! המסמל את חדירת הקונצרן לסגמנט המיני. אנו בימים אלו עמלים ומנסים לדאוג שרכב זה ינחת בישראל, במיוחד לאור הביקורות המצוינות שהוא גורף. כאשר אוכל לעדכן מתי בדיוק וטווחי המחירים אני מבטיח שאעשה זאת בתפוצה נרחבת לציבור כולו.

יהיו עוד מבצעי מכירות?

שלום, האם יש בטווח הקרוב מבצע / אירוע מכירות לרכבי דיזל משפחתי/סופר מיני עם גיר ידני? הכוונה שלי סקודה אוקטביה או פביה ספייס או רומסטר, ג'טה או גולף של פולקסוואגן. כי בינתיים יש אופציה של אופל אסטרה דיזל ידני 160 כ"ס ב-130 אלף ושלוש שנות אחריות. נראה יותר מעניין מימה שיש לצמפיון מוטורס להציע.

אדוארד.


אדוארד שלום, למרות העקיצה שלך, אשמח לשמוע שקפצת לאולמות התצוגה שלנו במהלך מבצע 72 שעות השנתי שלנו. יותר מ- 1200 מכירות שעשינו בפרק הזמן הקצר הזה, מעיד יותר מכל על ההטבות שנתנו, כמו גם על חוזקו של המותג. באם אז לא קנית, ועדיין לא מצאת שום רכב של המתחרים שלנו, אשמח אם תשאיר לי את פרטיך ואני מבטיח לך שנציג רשמי בכיר שלנו יטפל בך, מיד עם השקת המבצע הקרוב ביותר.

מתי תהיה חיפושית חדשה בארץ?

אני לקוח שלכם כבר במהלך 11 שנים. רציתי לדעת האם בכוונה של צ'מפיון מוטורס ליבא לארץ חיפושית חדשה? במידה וכן מהו מועד המשוער ?

גנאדי.


גנאדי היי, אני שמח לומר לך שיש כוונה וסיכוי יותר מסביר להגעת החיפושית החדשה, במהלך סוף שנה הבאה. הרכב שמסמל יותר מכל את רוח פולקסווגן. בכל מקרה כרגע פרטים נוספים אני לא יכול למסור, אבל אני כן יכול להבטיח לך שנעשה מאמצים כבירים כדי לעמוד בכך.

למה אין בלו מושן?

רציתי לשאול, איך יכול להיות שבימים שכולם מחפשים חיסכון אתם לא מביאים את דגמי בלו מושן לארץ? אני לפחות, הולך לקנות איטלקייה עם מנוע 0.9 החדש שלהם שמקבל ביקורות מעולות. אם היה לכם פולו בלו מושן הייתי אצלכם. רק שתדע איך אתם מפסידים לקוחות, כסף ותדמית.

קובי.


קובי שלום, אני שמח לשמוע שאתה מהלקוחות הדואגים לחיסכון משמעותי בצריכת הדלק ובנושא הזיהום הסביבתי. ראשית הרשה לי לתקן אותך. ישנם דגמים בודדים בפולקסווגן שכבר כוללים את טכנולוגיית הבלומושן והגיעו לארץ, כדוגמת הטוארג החדש ועוד. לצערי ושמחתי, אנו בפולקסווגן בישראל עדיין עובדים כעסק כלכלי. דגמי הבלומושן הינם יקרים יותר ולא מקבלים את מלוא הטבות המס המגיעות להם מהמדינה. אין בכוונתנו להביא דגמים שיעלו בעשרות אלפי שקלים יותר מהמתחרות בסגמנטים השונים, ולכן לא נחתו פה כל כלל הדגמים. עם זאת, אני שמח לומר, שהאפשרויות הללו נשקלות כל הזמן, וברגע שנוכל להביא דגמים אלו במחיר תחרותי לארץ, נעשה זאת בשמחה.

פולו GTI ידנית

מדוע פולו GTI לא מגיעה בגרסה ידנית?

שגיא.

היי שגיא, אני יכול לומר לך שהנושא בבדיקה, אך כמובן זה הכל עניין של ביקוש של הלקוחות לעומת מחיר הרכב. השקנו את הפולו GTI בגרסה הבסיסית לפני מספר חודשים, כך שעכשיו אנו בודקים את הרחבת הפרוטפוליו, והנושא נבדק, אך עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניין.

מתי יהיה פולקסווגן אמארוק?

לפני כשנה שמעתי על כך שאתם מתכוונים לייבא את הטנדר פולקסווגן אמארוק. אני מאוד מעוניין בו. הייתי שמח לדעת מתי בערך הוא אמור לנחות בארץ? למה אתם לא מייבאים את דגמי הBLUEMOTION של המותג? הגולף בלומושן נחשבת לאחת המכוניות החסכוניות בקבוצתה ויכולה להתחרות אפילו בהיברדיות. בנוסף אני לא מבין דברים מסוימים ברמות אבזור שבמכוניותיכם למשל ברשותי פולו TSI, כל כך נחמדה ויפה, אך יש בה דברים מעליבים למשל המזגן המכני או מערכת הסטריאו הדלה. במחיר כזה הייתי מצפה ליותר.

יובל.

יובל שלום, קודם כל עליי להבהיר שהפיקאפ של פולקסווגן האמארוק אינו נמצא תחת תחום אחריותי, אלא תחת תחום חטיבת פולקסווגן מסחריות. בכל מקרה עשיתי את הבדיקה הנדרשת מול החטיבה, ולשאלתך האמארוק ינחת בישראל במהלך מחצית 2012, עם תיבת הילוכים מתקדמת בת 8 הילוכים ומחיר תחרותי בקטגוריה. יש בהחלט למה לצפות.

בנושא הבלומושיין אנא הסתכל בתשובתי לקובי קודם לכן. בנושא האבזור אין אין אני יכול להגיב במדויק, כי אין לי פרטים נוספים על הרכב הספיציפי שיש בידך. ככלל אומר שמטרתי כיום בפולקסווגן היא לדאוג שרכבי מותג פולקסווגן, על כל האיכויות שבהם, יהיו זמינים לקהל הרחב ולכל שכבות האוכלוסייה. לכן לא פעם אעדיף לתת גרסה בסיסית של אחת מהדגמים הפופולריים שלנו, אך במחיר תחרותי יותר מאי פעם (דוגמת הג'טה 1.6).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully