וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי TT פוזלת לעם

גרסה מופחתת כוח וזולה יותר של מכונית הקופה אודי TT תעלה לכבישים בחודשים הקרובים. האם מנוע עם 160 כ"ס יעשה עימה חסד?

למי שרוצה אבל חסרה לו הפרוטה בכיס, אודי TT מקבלת גרסה חדשה וזולה עם מנוע טורבו בנזין שמפיק 160 כ"ס, ושאולי גם תעשה את דרכה לישראל. מדובר ביחידת כוח בנפח 1.8 ל' שתכנס לשורות המותג לצד מנועי הבסיס המוכרים, והיא תשודך לתיבה ידנית שישה הילוכים או לתיבה רובוטית מסוג S טרוניק עם שבעה יחסי העברה.

הבחירה של אודי במנוע זה נעשתה במטרה למשוך עוד לקוחות שנרתעו ממחירה הגבוה יחסית ואולי גם כדי להתמודד מול המתחרה החדשה בזירה פיג'ו RCZ. מסיבה זאת, המנוע שגויס לשימוש אינו שייך לזן החדש של המנועים עליהם דיווחנו בעבר, ואשר מצויידים בטכנולוגיות כפולות מערכת הזרקה וטורבו (170 כ"ס), אלא נשלף מההיצע הקיים כדי לצמצם את עלויות הפיתוח.

המנוע מסדרת ה-TFSI מפיק כאמור 160 כ"ס ב-4,500 סל"ד, ונתון המומנט עומד על 25.9 קג"מ החל מ-1,500 סל"ד. שיבוץ לתיבה ידנית עם שישה הילוכים יאיץ באודי TT קופה ל-100 קמ"ש ב-7.2 שניות ועד מהירות מרבית של 240 קמ"ש. התיבה הרובוטית תעשה זאת ב-7.1 שניות וצריכת הדלק הממוצעת (שתי התיבות) מניבה כ-15.2 ק"מ לליטר. פליטת דו תחמוצת הפחמן (CO2) למי שמרחם על הסביבה הינה כ-140 גק"מ.

אודי תחבר למנוע שלוש מהדורות אבזור שונות, כשהבולטת בהן והיקרה תהיה ה-S ליין הספורטיבית. פרט ליחסי העברה מקוצרים בתיבה הידנית ומתלים חדים יותר, האריזה הפנימית והחיצונית מעוטרת בחישוקים בקוטר 18 אינטש (מקסימום), פנסי קסנון ונורות LED. עוד בחבילה מושבים בגימור אלקנטרה, מערכת שמע משודרגת, כניסות למכשור אלקטרוני ועוד.

מחיר גרסה מוזלת זו של אודי TT באירופה עומד כ-23 אלף יורו, שהם כ-120 אלף שקלים (לפני מסים). מיבואנית אודי לישראל חברת צ'מפיון מוטורס נמסר למערכת וואלה! רכב כי נשקלת האפשרות להביאה אלינו וכי הנושא בבדיקה מול היצרנית, אולם המחיר אינו ידוע בשלב זה.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully