וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו טווינגו לנהג המירוצים המתחיל

ירון אדרי

18.10.2011 / 15:41

רנו משיקה גרסה משופרת למכונית המירוץ הקטנה שלה טווינגו R2. ביום שיהיו אצלנו מירוצים, תוכלו לנהוג בה כבר מגיל 16

לצד מכוניות חשמליות ידידותיות לסביבה, ליצרנית הרכב רנו יש מעורבות גדולה בספורט המוטורי העולמי. חטיבת הספורט שלה מציעה קטגורית תחרויות כמעט לכל שלב בחייו של נהג מירוץ לאחר הקפיצה מקארטינג, החל במכוניות פורמולה בסיסיות, דרך סדרת ה-3.5 העולמית ובקצה הפירמידה שוכנת קבוצת הפורמולה 1. האחרונה אמנם לא בבעלותה, אך לרנו עדיין מעורבות גבוהה בפיתוח המכונית ומנועי המירוץ.

פרט למירוצי הפורמולה, רנו משקיעה רבות גם בקטגוריות טורינג וראלי. בדיוק עבור נהגים צעירים, היא משיקה כעת את טווינגו R2 איבו, גרסה משופרת למכונית המיני התחרותית שלה. עם הגרסה המשופרת ביקשה רנו לחזק את המכונית בכל הנקודות החשובות בהתמודדות על המקום הראשון - ביצועים, התנהגות ולא פחות חשוב, צמצום ההוצאות הכספיות.

רנו טווינגו R2 איבו. אתר יצרן
רק תנו לה נהג צעיר ותראו למה היא מסוגלת. רנו טווינגו R2 איבו/אתר יצרן

מתחת לעיצוב השוחר לטרף, שוכן לו מנוע ה-1.6 ל' של רנו. יחד עם סדנת 'סודמו' (Sodemo), חוזק המנוע והספקו עומד כעת על 190 כ"ס ו-18.4 קג"מ. ללא טורבו. מעטפת הביצועים חוזקה גם עם מערכת בלימה משודרגת שלא תדעך גם בשימוש אינטנסיבי ואל הגלגלים חוברו מתלי מירוץ מתכווננים מבית אוהלינס.

אם תמתינו קצת, אולי גם אתם תוכלו לייבא לעצמכם מכוניות מירוץ עם רישוי ישראלי במסגרת החוק לנהיגה ספורטיבית. במסלול חוקי, קבוע או זמני, יוכלו לנהוג בכלים כמו טווינגו R2 איבו כבר מגיל 16. אלא שהגרסה החדשה עדיין לא קיבלה אישור רשמי המאשר אותה כמכונית מירוץ תקנית באירופה, אך זה צפוי להגיע עד לפתיחת עונות המירוצים של 2012. תתחילו להתאמן.


ספורט מוטורי בוואלה! רכב

כנסו לפורום הרכב של וואלה!

וואלה! רכב אצלכם גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • רנו
  • ראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully