וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמו ההנחות בביטוח דו גלגלי

ירון אדרי

27.10.2011 / 15:08

נקבעו הנחות של עד 900 שקלים לתעריפי ביטוח חובה לרוכבי כלים דו גלגליים. גיל הרוכב ונפח המנוע יקבעו את המחיר החדש, עם יתרון לרוכבים צעירים

משרד האוצר פרסם את תעריפי ביטוח החובה המעודכנים שהוזלו עבור רוכבי דו גלגלי צעירים, זאת בעקבות החוק שיזמה ח"כ פאינה קירשנבאום. על פי הנתונים החדשים, תינתן הנחה של בין 390 ל-900 שקלים, זאת בהתאם לנפח הכלי הדו גלגלי וגיל הרוכב. כמו כן, הנחה נוספת תינתן בהתאם לבחירה בהשתתפות עצמית. התעריפים החדשים יכנסו לתוקף ב-1 בינואר 2012.

על פי החישוב החדש, תינתן הנחה של עד שישה אחוזים לרוכבים שגילם 30 לכל היותר, הנחה דומה לכלי שנפחו עד 250 סמ"ק וחמישה אחוזים לבוחרים ברכישת השתתפות עצמית. ההנחה למי שעונה על כל התנאים תצטבר ותסתכם ב-17 אחוזים. מעבר לכך, הנחה נוספת של 20 אחוזים תינתן למי שרוכש השתתפות עצמית בפעם הראשונה.

כך למשל, אדם בן 21 שרוכב על כלי בנפח 125 סמ"ק יזכה להנחה של 670 שקלים אם השתתפות עצמית או 590 שקלים בלעדיה. אדם בן 25 שרוכב על אותו הכלי ישלם 560 או 480 שקלים בהתאמה. ההנחה לביטוח עבור כלי בנפח 50 סמ"ק לאותו אדם תעמוד על 440 או 390 שקלים בהתאמה.

"מדובר בהנחות משמעותיות, במיוחד לציבור הזקוק להם יותר מכל - ציבור הצעירים והסטודנטים, אשר עכשיו יוכלו להרשות לעצמם כלי תחבורה זול ויעיל", כך מוסרת קירשנבאום. יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ כרמל שאמה הכהן, שעמד אף הוא לצד הרוכבים במחאתם, הוסיף כי ההידברות עם משרד האוצר לא תיפסק כדי להביא להמשך הורדת תעריפי ביטוח החובה. להזכירכם, בנובמבר 2009 הורה ידין ענתבי, מי שהיה הממונה על הביטוח במשרד האוצר, להעלות באופן ניכר את תעריפי ביטוח החובה לרוכבים.


דו גלגלי בוואלה! רכב

בואו לדבר על מכוניות ואופנועים בפורום הרכב של וואלה!

וואלה! רכב אצלכם גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully