וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיני החדשה של רנו

המותג הצרפתי חנך בהודו את מכונית המיני הזולה שלו המיועדת לשווקי המזרח, רנו פולס. האם נראה בישראל עוד מכונית חסכונית וקטנה במחיר שווה לכל נפש?

הודו ארחה ביום שבת את יצרנית הרכב רנו כשהשיקה במומבאיי את מכונית המיני החדשה שלה, שזכתה לכינוי הקצבי משהו "פולס" (PULSE). פולס היא מכונית מיני עירונית המתהדרת במימדים דומים לאלה של המייקרה מקבוצת ניסאן השותפה, ובחזיתה מנוע דיזל 1.5 ל' משודך לתיבה ידנית. ברנו מצפים למכור עותקים רבים מהפולס, כאשר השוק ההודי, הרוסי והדרום אמריקני עומדים לנגד עיניהם.

הפולס היא מכונית הודית ממש עד לשד עצמותיה. היא תוכננה במתקן המעצבים הראשי במומבאיי ועל המנועים אחראי מתחם ההנדסה בצ'אני. היא מבוססת כאמור על פלטפורמת ניסאן מייקרה, אולם תכנון תא הנוסעים (שתמונתו טרם פורסמה) יציע שילוב של חומרים באיכות נמוכה יותר מטעמי הוזלת עלויות. כך גם מבחינת אבזור תקני כמובן.

מנוע הדיזל הוא מסדרת ה-DCI המסורתית. הנפח יעמוד על 1.5 ל', שלדברי רנו עבר בשנה האחרונה מעט עדכונים, כדי לעשותו יעיל יותר על רצועת הכוח ונציל וגמיש בתחום הנמוך. ההספק המרבי מהמנוע יעמוד על כ-66 כ"ס, וכ-11.1 קג"מ. בחלק מהמדינות תשתלבנה חטיבות הינע לוגמות בנזין בהספקים גבוהים במעט הנאמדים ב-80 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבה ידנית עם חמישה יחסי העברה.

גורלה של הפולס בישראל לא יהיה כשל הקליאו המוזלת שעשתה עלייה לפני כמה חודשים. משמע, סיכוייה להגיע לכאן (למרות הפריחה של מכוניות המיני מהודו כמו אלטו ויונדאי i10) נמוכים עד לא קיימים. מיבואנית רנו-ניסאן לישראל נמסר לוואלה! רכב כי אכן אין צפי לשווק את הפולס הקטנה בארץ.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully