וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה לסובארו BRZ

סובארו מפיצה תמונה ראשונה למכונית הספורט-קופה BRZ. העתיד מנבא יותר מ-200 כ"ס ממנוע בוקסר ותיבה ידנית או אוטומטית עם ששה הילוכים. מתי? אולי עוד שנה

יצרנית הרכב סובארו משחררת תמונה/איור מקדים של מכונית הקופה החדשה שלה BRZ. זוהי הפעם הראשונה שהדגם היפני זוכה לתמונה רשמית מטעם החברה, לאחר חודשים של התגרויות וקדימונים מעורפלים חסרי כל מידע. המכונית תוצג במלואה לקראת פתיחת תערוכת הרכב בלוס-אנגל'ס שתפתח החל מה-16 בנובמבר.

באשר לשם – BRZ, ראשי תיבות ל-Boxer engine”, “Rear-wheel drive” and “Zenith”, טרם הוחלט אם יעשה בו שימוש גם בגרסה הסופית.

מהתמונה ניתן ללמוד שסובארו נטשו את העיצוב המקורי שנראה בתחילת הדרך לפני כשנה, ושאלו סממנים חיצוניים מב.מ.וו Z4 קופה, במיוחד כשמביטים לאורך תקרת הגג ועד לקורה האחורית. מצד שני, BRZ הופקה יחד עם טויוטה - לה תהיה מכונית קופה דומה בשם FT-86, כך שאולי צו האופנה יצא בכלל מקרב היצרנית היפנית הגדולה בעולם. מכל מקום, סובארו תצייד את המרכב החיצוני בצבעים קלאסים של כחול, לבן, חישוקי STI ודגמים מסוימים יכול שיהיו בגוון שחור.

מבחינה טכנולוגית, לסובארו BRZ יהיה מנוע בוקסר בנפח 2.0 ל' טורבו, המפיק מעל 200 כ"ס ומשודך לתיבה ידנית או אוטומטית עם ששה הילוכים. הכוח יעבור בפעם הראשונה מזה שנים ארוכות רק לסרן האחורי, ולא דרך הנעה כפולה סימטרית כפי שמקובל היה בשנים קודמות. סובארו תאפיין את ה-BRZ בכיול מתלים על הצד הנוקשה אך מספרת שהיא תהיה שימושית גם ביום-יום, מה שלכאורה רומז שחבילות האבזור לא תהיינה עירומות.

בסובארו יש לומר מתגאים ביכולת (התאורטית) של המכונית, ואומרים כי "למכונית תהיה התנהגות כביש ברמה גבוהה, עם מרכז כובד נמוך וחווית נהיגה דינאמית". עכשיו נחכה כמה שבועות עד שנקבל תמונה יותר מלאה אודותיה, אז גם נדע איפה מתברגת האחות החורגת טויוטה FT-86 שחולקת עימה את מרבית המכללים.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully