וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: יונדאי תשיק ולוסטר טורבו

יונדאי תחנוך את המהדורה החמה לקופה ולוסטר במסגרת תערוכת דטרויט שתתקיים בינואר. 200 כ"ס בחזית והנעה קדמית. בארץ בשנה הבאה, כנראה

אחרי הרבה הדלפות ורמיזות, יונדאי ולוסטר טורבו תוכרז לראשונה בתערוכת דטרויט המתקיימת בחודש ינואר הקרוב. כך הודיע לכלי התקשורת האמריקניים נשיא יונדאי ארה"ב ג'ון קרפיק, לקראת הכנות המותג הדרום קוריאני לאירוע המשופרות (SEMA) המסורתי בלאס וגאס, שנפתח בימים אלה. לדברי קרפיק, המכונית תשווק לקראת הרבעון השלישי של 2012.

ולוסטר טורבו חמושה במנוע בנפח 1.6 ל' מוגדש טורבו המחלץ הספק מרבי של 204 כ"ס ו-26.8 קג"מ, מתחום של כ-1,800 סל"ד. לא הובהר לחלוטין אם לצד התיבה הידנית (שישה הילוכים) תכשיר יונדאי גם את כפולת המצמד DCT, אך נוכח הביקוש הגובר לתיבות אלה באירופה (קל וחומר בארה"ב), סבירות גבוהה שהיא תצורף לקו הדגמים בפעימה הראשונה.

ולוסטר טורבו תתחרה בקבוצה שמורכבת מספורטיביות משפחתיות, אך אלה ברוכות בהופעה מוחצנת וביצועים גבוהים. ביניהן אפשר למנות את פולקסווגן גולף GTI ואחותה המסוגננת שירוקו (בשל מבנה הקופה), למי שמוכן לוותר על שתי דלתות. הפרטים הנוספים על ולוסטר טורבו כגון אבזור, מערכות וכדומה, נשמרים בסוד עד למועד השקתה שמתוכנן כאמור לינואר.

יונדאי ולוסטר משווקת בישראל מזה מספר חודשים עם מנוע 1.6 ל' ו-140 כ"ס, בשידוך לתיבה ידנית או רובוטית כפולת מצמד. היא מצוידת במרכב מהפכני של ארבע דלתות, הנחלק לדלת קופה בצד הנהג, שתי דלתות בצד הנוסע ודלת תא המטען. מיבואנית יונדאי לישראל חברת כלמוביל נמסר למערכת וואלה! רכב כי הם מקווים לראות את דגם הטורבו בישראל במועד המוקדם ביותר, ויש להניח שלא הרבה אחרי חשיפתו החגיגית בארה"ב.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully