וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן UP! גם בגרסה ספורטיבית

ירון אדרי

3.11.2011 / 9:57

פולקסווגן ממשיכה למתוח את השקת מכונית המיני UP! עם הצגתה של גרסת GT ספורטיבית. בינתיים רק כמכונית קונספט

מאז שחשפה את ה-UP! הקטנה בתערוכת פרנקפורט האחרונה ולצידה מספר קונספטים, פולקסווגן מקפידה שתמשיך לעמוד בכותרות. אחרי גלי ההשקות לעיתונאי כל העולם ומבחני הדרכים שנערכו לה, מוצגים כעת הפרטים לגרסה הרעיונית למכונית ספורטיבית על בסיסה. צמד האותיות עם סימן הקריאה נשמר, ואליהן התווספו צמד האותיות GT. כאמור, ה-GT קונספט הוצגה כבר לפני מספר חודשים יחד עם מכוניות קונספט שתפקידן לרמוז לגרסאות נוספות למיני הקטנה, אבל רק כעת פולקסווגן מתפנה לספר עליה קצת.

פולקסווגן UP! GT. יצרן, אתר יצרן
הכי מתאימה לשחזר את הצלחת גולף GTI המקורית? UP! GT/אתר יצרן, יצרן

פולקסווגן כידוע המציאה את סגמנט מכוניות ההאצ'בק החמות, ואולי UP! הקטנה הכי מתאימה לעשות לה מחווה. מידותיה ומשקלה קרובות הרבה יותר לגולף המקורית מאשר גולף דור שישי. המעצבים העניקו למכונית המיני העירונית מראה ספורטיבי מתאים כאילו מדובר בגולף GTI של היום - גריל מרושת בתוך פגוש תפוח מלפנים וזוג לועות מפלט משני צידי הדיפיוזר מאחור.

פולקסווגן לא מציינים אם ואיזו יחידת כוח בדיוק תאכלס את המכונית הספורטיבית במידה ותקום לחיים סדרתיים, ורק רומזים כי ההספק יכול בקלות לעמוד על 100 כ"ס ויותר. זה אומר שמנוע ה-TSI בנפח 1.2 ל' (105 כ"ס) יכול שיהיה זה שיותאם לתא המנוע הקטן שלה שמאכלס כיום יחידת 1.0 ל' צנומה (60 או 75 כ"ס). עם תיבת הילוכים ידנית ועל משקל קליל יחסית זה אמור להעניק ביצועים לא רעים בכלל.

פולקסווגן UP! GT. יצרן, אתר יצרן
פולקסווגן UP! GT/אתר יצרן, יצרן

להשלמת החבילה הספורטיבית, UP! GT נועלת חישוקי 17 אינטש, בקצה הגג הותקן לה ספוילר אופנתי ותאורת לד מדגישה את ישבנה. תא הנוסעים מקבל מושבים בריפוד תואם לתפישה עם הדפסי שחמט ממסלולי המירוצים. נגיעות נוספות פה ושם תעשנה את ההבדל עבור מי שרוצה להרגיש בלי ולהיות עם.

פולקסווגן UP! GT. יצרן, אתר יצרן
פולקסווגן UP! GT/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully