וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל אסטרה OPC מקבלת 280 כ"ס

אופל חושפת את הגרסה החזקה ביותר של האסטרה OPC, עם מנוע טורבו משודרג שמפיק 280 כ"ס. בישראל, נסתפק ב-180 כ"ס

אופל וסדנת הביצועים הרשמית OPC, הפיקו את האסטרה החזקה ביותר בתולדות הסדרה. כך מפרסומי היצרן. מהדורת הקיצון של האסטרה תוגברה להספק של 280 כ"ס בתום מקצה שיפורים שחידד את מכלליה ואת תכונותיה בכל המישורים.

בחזית המחודשת של האסטרה, התקינה אופל מנוע 2.0 ל' טורבו (הזרקה ישירה) המנפק לגלגלים הקדמיים כ-280 כ"ס, ו-40.9 קג"מ מתחום של 1,750 סל"ד. המהירות המרבית המוצהרת של הרכב עומדת על 250 קמ"ש, אולם באופל לא מסגירים בכמה זמן מאיצה המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש דרך תיבת ששה הילוכים ידנית.

עוד נאמר כי מאחר וכל העומס מהמנוע רובץ על הסרן הקדמי, אופל השקיעה משאבים בתכנון דפרנציאל מוגבל החלקה שבאפשרותו לתרגם את 280 כ"ס במלואם לכביש, ולמנוע סחרור מיותר של הצמיגים. להשלמת האווירה והיכולת מערכת מתלים מושחזת, בלמי ברמבו מוגדלים, וצמיגים רחבים.

מערכת ההיגוי ומאפיינה, יהיו כעת תלויים באופן משמעותי יותר בפיקוח הבורר האדפטיבי, המבדיל בין נהיגת 'ספורט' לנהיגה במתכונת ה-OPC הקיצונית ביותר. מערך הפלקס-דרייב יפעל לפי דרישות הנהג כך שהמכונית תשמור על ניהוג ברמה גבוהה, אך לא בהכרח תחבוט בנהג בכל צליחה על טלאים ובורות. בכל זאת, צריך גם לחיות איתה.

האסטרה OPC בחנה על מסלול הנורדשליפה לאחרונה על ידי נהג המירוצים (DTM) יואכים ווילנקוק, המשמש כיום כמפתח מכוניות באופל. לדבריו, הצליחו להשיג חבילה ספורטיבית חריפה שלא תעשה הנחות למתחרים: "היא בהחלט תפתיע את חובבי ההגה", כך מסר לכלי-התקשורת בבריטניה.

בפן החיצוני, הגרסה החדשה נראית קרבית ותוקפנית, בדיוק כפי שהייתה בדור הקודם. אופל העמיסה מלתחה עשירה עם תוספות כגון חישוקים בקוטר 20 אינטש ותא נוסעים מצויד במושבי ספורט חובקים בעלי אופציות נרחבות לכיוון על פי מימדי הנהג. למרות שלא מדובר בגרסה "משפחתית" בהיעדרן של דלתות נוספות, לאסטרה OPC מיטב מערכות הבידור והשמע המצויות כיום ביצרן הגרמני.

מיבואנית אופל לישראל שלמה נמסר לוואלה! רכב, כי אופל אסטרה GTC, גרסת הביצועים הקיימת, תגיע לישראל ברבעון השני של 2012, אולם במהדורות של 140 (1.4 ל') ו-180 כ"ס (1.6 ל'). גרסת ה-OPC לעיל טרם נכנסה לייצור רשמי, כך שבבוא עת יישקל ייבואה ארצה.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully