וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה 911 מבשרת על הקיץ

23.11.2011 / 10:57

חודשים אחרי שחשפה את גרסאות ה-911 החדשות, פורשה מוכנה לשמש הקיצית עם גרסת הקבריולה, מצוידת בגג רך ומעוצב. החל מ-955 אלף שקלים

אתר יצרן

צילום ועריכה: יצרן

פורשה, יצרנית מכוניות הספורט מגרמניה, חשפה את גרסאות ה-911 קאררה קבריולה החדשות. דגמים אלה מצטרפים לתצורת הקופה המודרנית, ואל קו דגמי פורשה 911 שנחנכו במהלך החודשים האחרונים. כמו האחות הסגורה הנאה, מבוססת הקבריולה על שלדת אלומיניום מחוזקת פלדה, אולם גולת הכותרת בקאררה רכת הגג הוא מנגנון קיפול משוכלל, המאפסן את יריעת הבד באורח שאינו מפר זרימת המכונית. בכורה רשמית תערך בתערוכת הרכב האמריקנית בינואר.

הגג השחור מעל היושבים עשוי כאמור תרכובות קלות, חלקו פלסטיק, אך אלה איכותיות וחזקות שתסייענה להגנה ולשמירה על הדממה בשיוט. כדי שהתכנון יישאר נקי, פורשה בחרה בעיצוב קומפקטי, כך שהופעתה של ה-911 קבריולה תגלוש מתחילת קו הקורות הקדמי, ועד לירכתיים מאחור. עוד נאמר כי חיפוי מחומרים כמגנזיום במנגנון הקיפול הוטמעו, וזאת בכדי לכסח כמה שיותר ממשקלה ולפתח יכולת אירודניאמית משודרגת, במיוחד מול מתחרות קשוחות ביניהן מרצדס SL.

אחרי שהנהג מסיים לאפסן את הגג ליד המנוע האחורי, אפשר להפנות את החרטום הקלאסי לכביש ולבדוק מה קורה באגף הביצוע. ה-911 קאררה קבריולה מאכלסת מאחור מנוע בוקסר בנפח 3.4 ל' המייצר תפוקה מרבית של 350 כ"ס, העוברים לסרן האחורי דרך תיבת הילוכים כפולת מצמד (PDK) לה שבעה יחסי העברה. גרסת ה-S, החזקה והחריפה יותר, מוסיפה 50 כ"ס ממנוע בנפח 3.8 ל' ולה משודכת תיבת הילוכים ידנית עם שבעה הילוכים כאופציה סטנדרטית.

פורשה מקפידה לא לפרסם כעת נתוני ביצועים ומסתפקת בנתון פוליטי אודות צריכת הדלק: הממוצע המשולב, והאופטימי משהו, עומד על כ-10 ק"מ לליטר. המחיר לגרסת הבסיס יעמוד באירופה על כ-101 אלף יורו (כ-500 אלף שקלים לפני מס), ואם ב-S חושקים תושבי היבשת יאלצו להפרד מעוד כ-14 אלף יורו.

מיבואנית פורשה לישראל מכשירי תנועה, נמסר לוואלה! רכב כי מחיר גרסאות הבסיס לקאררה קבריולה יעמוד על 955 אלף שקלים לתיבה הידנית, ו-1,000,095 שקלים לגרסת ה-S. מי שבוחר בתיבה כפולת מצמד PDK ידרש בתוספת תשלום של 35 אלף שקלים. שתיהן תגענה לישראל ברבעון הראשון של 2012.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully