וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן ג'וק טורף כבישים

ניסמו, סדנת הביצועים של ניסאן תרתם לפרויקטים פחות יוקרתיים ותחל לצייד מכוניות עממיות בחבילות ביצועים חריפות. ג'וק ראשון בתור, להתחבר לצד הפראי שבו

במסגרת מהלך אסטרטגי להצערת הלקוחות שלה, תחל ניסאן לחמש מכוניות פרטיות פשוטות ועממיות בקיטים הספורטיביים של ניסמו, סדנת הביצועים העצמאית של המותג היפני. כך בהודעה שהפיצה היצרנית אמש (שני). "אנחנו מאמינים שעם העיצובים של היום, והיכולת הטכנולוגית הקומפקטית אפשר להרחיב את קו הדגמים של ניסמו, ולהציע לקהל הרחב התרגשות גדולה במחיר שווה לכל נפש", כך בכיר בחברה.

ניסמו החלה את פעילותה ב-1984 כתת-חטיבה של ניסאן. הגדרות תפקידיה הן לשדרג מכוניות ספורטיביות ולחלץ את המרב מחטיבת המירוצים. בין היתר פיתחה ניסמו גם את מכונית המסלול החשמלית הראשונה בעולם - ליף RC, אבל עד היום חשוב לומר, ניסמו הופקדה בלעדית על מכוניות קיצון בלבד כגון ה-GT-R או סדרת ה-Z. המהלך החדש הינו בבחינת בשורה מהפכנית לחובבי המותג ולמי שחושקים בביצועים דרמתיים במכוניות נגישות במחירים הוגנים.

הדגם הראשון שקיבל אור ירוק מניסמו הוא הקרוסואבר הקומפקטי ג'וק, שאינו אלא טיזר קוסמטי למה שיתחבר בהמשך השנה עם השקת הדגם. יחידת ה-1.6 ל' טורבו הסדרתית תקבל סיוע טכנולוגי מקיף מחטיבת התכנון של ניסמו, אך מטבע הדברים הסדנה מסרבת להסגיר נתונים רשמיים על ביצועים או מחירים. כך או כך, אם הבודי קיט החיצוני וחישוקי הענק רומזים על הכוון הביצועיסטי, בהחלט מותר לקוות שניסמו תהיה (בזכות עצמה) מרתקת כמו ניסאן ג'וק GT-R חסרת הפשרות. בניגוד אליה, היא כן עתידה להגיע לכבישים.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully