וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכבת לא איחרה, היא בוטלה

1.12.2011 / 10:44

איש לא חשב לעדכן את הנוסעים בתחנת באר יעקב שהרכבת לתל אביב לא תגיע ומשהסתכם האיחור ב-28 דקות, גם לא קיבלו פיצוי

תקלות אכן קורות, אך איש לא חשב לעדכן את נוסעי הרכבת בתחנת באר יעקב על ביטול הרכבת או לפצותם בשל כך. היום (חמישי) נוסעים בתחנת הרכבת של באר יעקב הופתעו לגלות כי הרכבת שאמורה הייתה להגיע אל התחנה בשעה 8:18 ומשם להמשיך אל תל-אביב (8:39) לא הגיעה לתחנה.

12 דקות מאוחר יותר, בשעה 8:30 עברה רכבת בתחנת באר יעקב, אך זו כלל לא עצרה לאיסוף נוסעים. כשצלצלו למוקד הרכבת, נמסר לאלה כי זו הייתה רכבת ישירה שלא מתוכננת לעצור בתחנה ועי הסיבה שבשלה לא הגיעה הרכבת של 8:18 היא שישנה רכבת תקועה בתחנת רחובות.

רק בשעה 8:45 הגיעה לתחנת באר יעקב הרכבת הבאה המתוכננת, אך זו הגיעה מלאה עד אפס מקום, ככל הנראה בשל אי הגעת הרכבת המוקדמת יותר. כך מסר לנו ש' - "דוחק נוראי כזה לא חוויתי מעולם. כולם היו לחוצים ודחוקים, ממש אחד על השני יותר גרוע מסרדינים".

משהגיעו הנוסעים אל תחנת ההגנה בתל אביב בשעה 9:07, ניגש הנוסע ש' אל מנהל התחנה אלי כחלון כדי להתלונן על הנעשה ולבקש פיצוי על כך. אולם, זה נענה לדבריו בביטול מוחלט שכן לטענת מנהל התחנה, לא מדובר באיחור של רכבת, אלא בביטול של רכבת ולכן הוא אינו מחויב בהענקת פיצוי. כמו כן, עוד טען מנהל התחנה בפני ש', כי בסופו של עניין מדובר באיחור של 28 דקות מהזמן המקורי בו היו אמורים להגיע לתל אביב ולכן הוא אינו מחויב בהענקת כרטיס נסיעה חינם או כל פיצוי אחר לנוסעים.

תגובת רכבת ישראל:
"בשל תקלה טכנית בוטלה הבוקר רכבת שיצאה מרחובות לכיוון צפון, והייתה אמורה לבצע עצירה בתחנת באר יעקב. הרכבת שחלפה מבלי לעצור בתחנה לא הייתה רכבת שמתוכננת לה עצירה בתחנה והייתה בתפוסה מלאה. בכל הנוגע לעניין הכריזה בתחנה, תתבצע בדיקה מקיפה לאירוע הבוקר. אנו מתנצלים בפני נוסעי התחנה בבאר יעקב והם יזכו לכרטיס פיצוי בפנייה למנהלי התחנות."

ואנחנו אומרים, חבל שהוחלט לפצות את הנוסעים על המקרה רק לאחר שהעלנו את הנושא בפני רכבת ישראל.

ככה לא בונים רכבת, פרק א'

לפניות ותלונות נוספות, כתבו לנו

ממשיכים לדבר על רכבת ישראל בפייסבוק של וואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully