וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכונית השנואה ביותר: הונדה סיוויק

ירחון הכלכלה פורצ'ן הכריז על המכוניות השנואות ביותר בארה"ב בשנה האחרונה. הונדה סיוויק צועדת בראש, אחריה שברולט וולט, ב.מ.וו ועוד כמה אכזבות

המכונית השנואה ביותר בארה"ב ב-2011 היא הונדה סיוויק החדשה, כך קובע ירחון הכלכלה פורצ'ן, בשיתוף חברת החדשות CNN. מתוך הרשימה שפורסמה עולה כי למרות התאוששות במכירות רכב חדש בעקבות המשברים העולמיים, חלק ניכר מהמכוניות גרפו גינויים חריפים בשל תכונות לא ידידותיות למשתמש, עלויות מחיר ותחזוקה גבוהים, אמינות מוטלת בספק ועוד בעיות חמורות כאלה ואחרות.

התואר המביך, Most Disliked Car of the Year, ניתן כאמור להונדה סיוויק, המשפחתית סדאן. מבחינת האמריקנים מדובר בשינוי מקצה לקצה לעומת שנים קודמות, וכן לנוכח העובדה שהסיוויק מככבת כאחת המכוניות הגניבות ביותר בארה"ב (יחד עם האקורד). הדירוג של פורצ'ן חשוב לומר איננו ניתוח מדויק, אלא מתבצע על ידי איסוף משובים מרחבי הרשת, מטעם כלי-התקשורת, גולשים ועוד מביעי דעות, מהם נבנית התמונה הסופית אודות חוות הדעת של הירחון.

צוות העריכה אסף שורה של תגובות עוקצניות במיוחד על הסיוויק החדשה, ביניהן טוקבקים ארסיים שהשתלחו בה וכתבו כי "העיצוב של הדור התשיעי מגושם, החומרים בתא הנוסעים גסים, וחווית הנהיגה פשוט משעממת", כך בלוגר באתר The Truth About Cars declared.

לא רק בלוגרים זועמים הקלידו את מחשבותיהם; מגזין הצרכנות קונסיומר ריפורטס, טען כי הסיוויק חוטאת בסעיף ההתנהגות והיא "מייצרת הרבה רעש בנסיעה". גם ה'וול סטריט ג'ורנל' כזכור הדיח אותה מרשימת המכוניות המומלצות לציבור וקרא לה "נפל". אל הסיוויק הנקטלת מצטרפות לרשימת פורצ'ן הונדה אינסייט והפיק-אפ רידג'ליין. האינסייט ההיברידית דווקא זכתה מידי פעם לנחת, אך נעקפה על ידי יונדאי סונטה היבריד.

עוד מכוניות ברשימה השחורה של פורצ'ן הן פיאט 500 שאכזבה בתצרוכת הדלק - "לא עמדה בציפיות בגרסה האוטומטית". שברולט וולט ההיברידית ש"אמורה הייתה להיות להיט אש, ובמקום זה הסוללות שלה עלו באש" (קריאת תיקון). יגואר XF שצנחה במכירות ומחסלת אחוזים גבוהים מערכה בכל שנה שחולפת לא נפקדת מהרשימה, ואינפיניטי הצעירה ששנואה על האמריקנים כמותג משום מה, בעיקר בגרסאות הפנאי, יחד עם מכונית הניסאן קיוב של החברה האם.

אם יש לכם חילוקי דעות על פרסומי פורצ'ן אתם לא לבד. מצד שני, ישנן ברשימה שתי מכוניות שהרוויחו את המעמד המפוקפק הזה ביושר: ניסאן מורנו קבריולט, וב.מ.וו 550 GT - מכונית הפנאי/טורינג/סלון של הבווארים, שאבדה את תעודת הזהות על רצפת הייצור. ה-550 היא "טעות טקטית חמורה", כך מפי המגיבים, וזאת משום שלהערכתם הוויתור על גרסת הסטיישן הרגילה בארה"ב, גררה תג מחיר מופרז של 65 אלף דולרים ו"פרופורציות שממילא קשה לעכל ולהעמיד ליד הבית". משהו שאפשר לומר גם על ניסאן מורנו קרוסקבריולה פתוחת הגג, שהתחילה בעיצוב גרוע ועברה לביצוע כושל.


עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully