וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוזלות במחירי הונדה סיוויק

יבואנית הונדה לישראל חברת מאיר מפחיתה את מחירי הסיוויק באלפי שקלים, ומצמצת את פערי העלות בין דגמי ה-1.6 ל' ל-1.8 ל'

לא מעט כלי-רכב בישראל יעברו השנה מתיחת פנים, החלפות דגם, או שדרוגים שונים. בהונדה בחסות מאיר, אמנם נערכים להגעת הסיוויק החדשה (והשנויה במחלוקת), אלא שבינתיים מנסים לרענן מעט את הקפאון ולהפחית את מחירי המשפחתית העממית, בשיעור של עד 5,000 שקלים.

לדברי מנהל השיוויק בחברה, עוזי גונן, המבצע נועד להשיב את הסיוויק הנוכחית לתחרות על מרכז המשפחתיות בארץ. "המחירים החדשים של סיוויק תחרותיים ביותר, במיוחד לאור העובדה שמרבית יבואני הרכב העלו את מחיריהם, והפער בין הסיוויק עם מנוע 1.8 לבין משפחתיות עם מנוע 1.6, הצטמצם באופן משמעותי".

ההוזלות ניכרות הן בדגם הסדאן והן בקומפקטי. כך למשל הונדה סיוויק סדאן 1.8 ל' ברמת גימור קומפורט, תעלה מעתה 139,900 שקלים, במקום 142,900 שקלים, בעוד הונדה סיוויק 5 דלתות במפרט זהה, תזכה להוזלה במחירה לעלות של 137,900 שקלים, הפחתה של כ-5,000 שקלים במחיר הדגם.

רצוי לציין כאמור, כי הונדה סיוויק החדשה כבר הוצגה בארה"ב, ולא זוכה לפי שעה לביקורות חיוביות במיוחד. הונדה ציינה לא מזמן כי בחברה שוקלים לקדם את הדור הבא במהירות, או לחילופין לחולל בו שורה של שינויים טכנולוגיים כדי למנוע בריחת לקוחות.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully