וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לפיג'ו 107

מכונית המיני הצרפתייה מחדשת את עורה, ומתהדרת בעיצוב חיצוני מותאם לקו המשפחתי לצד רמות מפרט מעודכנות. סיטרואן C1 חוזרת בעוד חודשיים לישראל

גם אחרי שבע שנים, די פוריות מבחינה מסחרית, פיג'ו עדיין לא מציגה יורשת חדשה למכונית המיני העירונית, פיג'ו 107. שלוש שנים אחרי מתיחת הפנים האחרונה שלה, מגיעה עתה חצי רפורמה נוספת שמתרכזת בעיקר במראה החיצוני והפנימי, ומשלבת אלמנטים טכנולוגים מועטים כדי לקרבה ליתר בנות המשפחה, ובכלל לעמוד בסטנדרטים של 2012.

במסגרת מתיחת הפנים מקבלת פיג'ו 107 "פרצוף חדש", כך לדברי החברה, שמזוהה מיידית עם כל אחיותיה לבית האריה ונועד להצעיר את הסדרה הקטנה. בגוף המכונית החיצוני, אפשר לראות כי מעצבי פיג'ו לא איבדו את הקסם של הפורמט הרגיל, והשאירו את חלקה האחורי כפי שהיה בעבר. לעומת זאת, הטמעת תוספות כגון נורות LED בפגוש הקדמי בוודאי תתרומנה לתחושה יוקרתית יותר במכונית עממית ספרטנית.

בתא הנוסעים אין כאמור שינוי במידות או במבנה הקונסולה הכללי, אולם נוספו שלל אביזרים שהיו חסרים לתושבי הערים המתניידים בסמטאות הצפופות. פרט לגלגל הגה בעיצוב חדש (עטוף גימור שמנמן), בפעם הראשונה מאז 2005 פיג'ו הוסיפה למכונית הזולה ביותר בהיצע כניסות USB וממשק בלו-טות' כסטנדרט, והרחיבה את רמות המפרט ל-3 דרגות שונות.

בחזית, פיג'ו תמשיך להצטייד באותה יחידת כוח עם שלושה צילינדרים (68 כ"ס) בשידוך לתיבות ידניות או רובוטיות, וצריכת דלק ממוצעת של כ-17 ק"מ לליטר. יש לציין שגם תאומתה סיטרואן C1 - שייבואה ארצה הופסק אשתקד, עוברת מקצה עדכונים זהה לחלוטין ותשוב לישראל במרץ-אפריל בשתי גרסאות שונות, כך נמסר לוואלה! רכב מהיבואנית דוד לובינסקי. פיג'ו 107, תגיע זמן לא רב אחריה במהלך אפריל. טויוה אייגו אגב, הצלע השלישית בחבורה, אינה נמכרת במחוזותינו.

סיטרואן C1. אתר יצרן
סיטרואן C1 המחודשת. חוזרת לישראל לקראת פסח/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully