וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: יונדאי ולוסטר טורבו

מכונית הקופה הספורטיבית של יונדאי מצטיידת במנוע טורבו שסוחט 201 כ"ס, ובאה למגרש המשחקים להוכיח שהיא יותר מפרצוף יפה

יונדאי ולוסטר היא מכונית שמרוח לה על המצח המונח "פוטנציאל". אבל את זה, בעצם ידענו כבר מייד כשנהגנו בה במבחן המקומי והתרשמנו מהיכולת שלה לרתום הרבה כיף ושימושיות למחיר אטרקטיבי. אז אחרי שחיכינו, ואמרנו, ודיווחנו שטורבו קיים ויגיע בקרוב, החברה הדרום קוריאנית מציגה את ה'ולוסטר טורבו' באופן רשמי בתערוכת הרכב בארה"ב, ויש בהחלט למה לחכות, כשהיא תגיע לכאן בשנה הקרובה.

הולוסטר טורבו מאופיינת בקצת בידולים חיצוניים לעומת גרסת הבסיס (138 כ"ס). סט החישוקים שלה יהיה שונה, קצת לוגואים של "טורבו" על דלת תא המטען, וכן אופציות נוספות שטרם נחשפו במלואן. את פנים התא יקבלו זוג המושבים הסטנדרטיים, אולם גם במקרה זה, יונדאי תאבזר את הטורבו במלתחה אישית, עם מושבי עור כהים לגמרי, והטבעות טורבו גם על גוף המושבים. מעבר לכך, רמות האבזור תשארנה דומות.

בחוד החנית כאמור, יותקן מנוע ה-1.6 ל' טורבו. לזה יהיה הספק של 201 כ"ס ב-6,300 סל"ד, ו- 26.6 קג"מ מתחום של 1,800 סל"ד. כמו בגרסה הרגילה, תיבת ההילוכים האופציונאלית היא הידנית (ששה הילוכים) והסטנדרטית (המומלצת) היא הרובוטית כפולת המצמד (DCT). את המיאוץ ל-100 קמ"ש תסיים הולוסטר טורבו בסביבות 6 שניות, ועד מהירות מרבית של 235 קמ"ש. צריכת דלק משולבת (יצרן) נעה סביב 10 ק"מ לליטר.

מיבואנית יונדאי לישראל חברת כלמוביל, נמסר לוואלה! רכב כי המכונית כמובן רלוונטית לשוק הישראלי, ותגיע לכאן במועד המוקדם האפשרי. אולם על תאריך או מחיר מדויק, מוקדם לדבר.

עוד על יונדאי בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully